Saturday, April 17, 2021

蒲台島(下) - 靈龜上山


錯有錯著走了天后廟的崎嶇路,
比想象易走
上會比落容易



堆石


開始落山了







牛湖頂188m標高柱, 爬唔上去



呢條1000 級樓梯, 仲未計下面一條短的
行落去都腳軟了


海上有多架水警輪






呢邊好大風, 
風再大少少,都唔知點行





這條路回碼頭






靈龜上山


香港最南的燈塔



靈龜上山 + 僧人石


呢邊搭起帳篷露營, 景色一流
但好大風,夜晚頂得住嗎? 











風大到企上去都唔容易


南角咀 - 就是盛產紫菜的淘金崖 



我已經走不動了。。。
Wfh 成年,少動,膝頭都退化了.


佛手岩



水上的人兒都玩得很盡興
我都好想落水


南氹灣橋 - 以前無呢條橋
無力再落樓梯, 
錯過了有3000 年歷史既南氹峭壁石刻,驚嘆千年圖騰



要慢慢玩蒲台島, 再食埋野趕尾班船時間真不夠
3 點多回程順便去埋赤柱
剛好有paws galaxy event, 
送雪條送飲品😋





唔食島上馳名$4x炭燒紫菜餐蛋麵或海帶綠豆沙
赤柱先食
選了煎羊架, 好味😋
@Cali-Mex Bar & Grill 


變種的 Taco 就麻麻


set 和單點的分別







5 comments:

  1. Replies
    1. 揾日無咁炎熱去,吹住海风好爽

      Delete
  2. 好中意呢度,好多年前去過,想再去多次,但因為船程太早又太少,所以一直未有去.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我去既時候花唔多,1,2月可能多D

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"