Monday, May 3, 2021

官塘·傳情.微縮藝術展 / Kwun Tong Miniature

 

官塘·傳情.微縮藝術展

官塘新商場裕民坊展出多達38件作品,
大部分是首次在香港亮相的新作!
包括為是次展覽特別創作的大型主題作品《觀塘裕民坊》,
以及七間「神還原」的裕民坊老店:
《永興豆漿王》、《雞仔餅大王》、《福泰晶品》、
《興發生果店》、《駿業士多》、《左溝右溝果汁店》
及《裕民坊鞋店》。

仲有《中國冰室》、《藍屋》、《添記文具》、
《搶包山》、《觀塘潮州打冷》.....









英雄牌墨水, 斑馬牌原子筆、包書膠,同拍紙簿⋯


康樂棋


深水埗唐餅名店金記餅家


石板街





果欄





裕民坊潮食館
快樂微型藝術會再獻新猷:由「大廚」Ann Pang 巧手泡製,一隻手掌可以捧住的「裕民坊潮菜小店」:蠔仔粥,凍蟹,豬紅,筍,韭菜花,鵝片,滷水蛋,滷水鵝,滷水豆腐,滷水豬肉,滷水大腸,紅腸,墨魚,鴨腎,鵝腎,大眼雞,鵝掌,鵝翼,花生鳳爪,大豆芽菜,桌上煮了廿多隻蠔,芋頭,排骨大芥菜黃豆湯.....












利东街















大澳文物酒店



大澳棚屋




《觀塘裕民坊》



在馬路中間出現你巨型靓樣,
不可錯過是特別設計的A R效果,
用手機Apps或iPad,
即可以將自己和劉德華換臉,
出現在寶勝戲院的巨型海報《烈火戰車》,
做電影明星!



仲有blog 友提供存係迷利倉既珍藏





















18 comments:

  1. 我在觀塘區長大,對裕民坊非常熟識,這個微縮模型造得非常相似,相信做過不少資料搜集。但遺憾的是沒有包括銀都戲院在內,銀都在裕民坊和輔仁街交匯處,是裕民坊的中心地帶,是觀塘居民的集體回憶。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我在觀塘區住了11年,印象也非常深刻。後期常常走上炮臺山(又名魔鬼山)走動, 山上有時大霧迷濛,如在仙境。
      銀都戲院是專門放映鳳凰、長城、新聯和大陸的電影。而寶聲戲院則放映台灣片和其他粵語片,還有二輪西片。

      Delete
  2. 咁快你就去左睇,我以前成日都去官塘,等我去睇吓找回一些記憶﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我對觀塘唔熟。原來有燈架、我諗住搵晚再去影。日頭反光

      Delete
  3. Replies
    1. 上FB 揾快樂微型藝術會有更多相

      Delete
  4. 我都無去過,謝謝你分享和資訊。
    滿滿的回憶!

    ReplyDelete
  5. 都知果度有展覽,但無去睇!👍

    ReplyDelete
  6. 展期到7 月,有機會去行下

    ReplyDelete
  7. 微型藝術好精緻, Thanks for sharing!

    ReplyDelete
  8. 微型藝術家們真是巧手一雙,做出的微縮景物真是「神還原」實景,簡直可以用來拍電影。

    ReplyDelete
  9. 真係好逼真,我都忍唔住拍左好多相

    ReplyDelete
  10. 好鐘意裕民坊個模型,宜家實物就拆晒 lu........

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁大件物,唔知會唔會收藏

      Delete
    2. 拆晒係係裕民坊 , 個模型咁靚比例同倣真度咁高又花咁多心機同時間創作者一定唔捨得拆 ^_^ .

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"