Sunday, July 4, 2021

官塘·傳情.微縮藝術展 / Kwun Tong Miniature夜景2

大澳文物酒店







大澳棚屋





曬蝦膏










深水埗唐餅名店金記餅家


石板街



果欄


囍帖街








藍屋



搶包山



西環碼頭







9 comments:

  1. Replies
    1. 謝謝! 我只得半小時趕住影. 而且人不多, 揾到位影完就下一張. 多是手機影的. 有d相係參考過其他人影既角度跟住影. 出來既相我都好滿意.

      Delete
  2. 而家好興呢啲微縮藝術,不過又真係幾似。

    ReplyDelete
  3. 呢啲像真度高嘅模型仔,我成日都睇到入晒神架~

    ReplyDelete
  4. 謝謝一系烈詳細介紹 👍 大開眼界, 勾起香港人的集體回憶。
    觀塘傳情 微縮藝術展 https://youtu.be/qtqdxyK3j8s
    官塘•傳情 微縮藝術展 https://youtu.be/478y3xQIlgI
    官塘 • 傳情 微縮藝術展 https://youtu.be/cY1sDBUdDKs

    ReplyDelete
  5. 大澳、報攤、餅家真係好靚,感覺好似回到從前一樣,多謝妳咁好心機,分享比大家睇呀!

    ReplyDelete
  6. Thanks for sharing, it reminds lots of HK memories.

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"