Saturday, August 28, 2021

Sky100 Sunset

又收到免費飛去Sky100 
錯有錯著和友人再去一次
放工后去正好日落時間
大滿足

















6pm 後去好多人
我要係人群後離窗一段距離影
















日落好快完











天黑更難影,
因為場內好多影屏會反光
影完就係大快活食埋晚飯



最後係service counter 填問卷有禮物送


11 comments:

  1. Replies
    1. SmarTone 前年出過優惠價去sky100. 今年可能係sky100 攪5G event 送咗几次免費飛。 今次event 唔知几耐,我今次用既飛8月31日到期

      Delete
  2. 影得好靚呀😍,香港嘅景色好似有魔法一樣,唔會睇厭!

    ReplyDelete
  3. 哈哈,我都有同一日睇日落,不過係鯉魚門,我認到果舊雲,好似老鼠!不過你呢度睇靚好多!

    ReplyDelete
  4. 呢個時間去啲相好靚呀!夜景都就到晒反光真係好難,又要就人

    ReplyDelete
    Replies
    1. 上次陰天去,都好難影人,都係背晒光

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"