Sunday, April 24, 2022

Homemade Factory Club

近天后街邊見到 Tirimisu Banner
無見到附近有呢間餐廳



QR code link 去WhatsApp 號
話最好早一日去訂
食物款式不多 - 有 Bolognese / Lasagna pasta 
Lasagna 只有星期五才有,
就星期五訂 Bolognese set lunch n Lasagna set lunch 各一個
每個set lunch 包一個 Single portion Tirimisu
一杯都夠2人 share.
味道 ok la, 未好食到吸引我下次再 order  


一位鬼仔送去街邊 Banner 交收
佢話廚房係跑馬地
我估主力賣 Tirimisu, 
 Pasta 只係伴菜



10 comments:

  1. Replies
    1. 奇怪, 原來2022年頭開始已跌落垃圾留言, 但你有d留言又收到.

      Delete
  2. Replies
    1. 小t, 原來你d 留言跌晒落垃圾留言, 宜家先知. 味道還可以

      Delete
  3. Choco tiramisu cake,幾吸引咁喎😋😋

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tirimisu 味道中上,但都引我想下次再試下choco 味

      Delete
  4. Replies
    1. 好似唔係餐室,我估係之前主要供tirimisu比餐廳

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"