Tuesday, April 5, 2022

A.T.A.S 東南亞菜式

 

難得清明好天
FB 见友人試咗呢間 A.T.A.S 東南亞菜好高分,
外賣返屋企試下。  
餐廳環境唔錯,
係要去counter 自助落單
令住2袋等車返屋企等咗好耐
 
炸魚片米粉
(仲有湯唔記得影, 個湯酸酸地幾好飲)



五香卷


麵粉粿, 入面有小鱼干,味道特別和惹味


重口味 Overload Kaya
好彩外賣,每人分一件,夠了
仲有一件比我放入雪櫃,令出來食都ok 


Kaya + Butter + Milo Powder


薑汁奶茶,味道一般

   

加多一張Andy's 烘焙坊既北海道牛乳蛋卷
一直想試,今次終於買了
味道還可以啦


6 comments:

  1. 好似好重口味,我比較少吃東南亞菜。
    如果住處附近有, 也會去試下。
    北海道牛乳蛋卷反而我好想吃哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 几重口味,夠特别
      我都係鍾意普通蛋卷多D

      Delete
  2. 最後嘅卷蛋好吸引呀,超級懷念堂島卷當早餐嘅滋味呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 日本開放旅遊啦。 我有朋友已飛咗去埃及,希望好快有得飛

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"