Sunday, June 26, 2022

粉嶺聯和墟美味客家菜

 Jun 26, 2022

打完波又食
友人想起粉嶺聯和墟懷舊小館 新漢記飯店
我地差唔多2pm 先去到
2:45pm last call 
帶內地口音既姐姐 D service 都唔錯
幫我地洗好碗碟

又係甜品先上
自家制黑蔗糖蜂巢糕 😘😘😘



客家豆鼓豬仔缽 😘😘😘
似梅菜扣肉
友人啱啱做完 body check 不適宜吃
但一場來到,我又點可以唔點🤭
偏咸,我平時唔多叫白飯都要叫来送饭


沙薑走地雞飯 😘😘😘


有碟頭飯好抵下


香煎墨魚餅😘😘😘


仲有好多菜式想食,等下次 encore 
  • 老媽子釀苦瓜
  • 咕嚕肉好似好吸引
  • 黃酒煮雞
  • 鮮魚面
  • 三杯焗豬腸
  • 古早味雲吞雞 - 古早味🤔?

附近都係餐廳, 臥虎藏龍
仲有活化建築物
添飲咖啡館(遲 d 可能會在太和站附近重開)


5 comments:

  1. 仲有好多菜式想食,想試就要搵多幾個朋友試﹗多謝介紹﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 疫情間又唔敢約咁多人,都係搵相熟既2-4人

      Delete
  2. 見你post上來的食物都好吸引, 尤其是黑蔗糖蜂巢糕, 一睇就想食😋

    ReplyDelete
  3. 真係好好食,我有考慮過打包返屋企

    ReplyDelete
  4. 香煎墨魚餅、沙薑雞,兩樣都好好味咁喎!又,好少見會甜品出場先,哈哈!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"