Tuesday, July 12, 2022

香港故宮文化博物館

有人確診我補上
每個展館排隊都唔駛好耐,比M+ 快。 



好多金碧輝煌既靓鐘
一日之計在於晨





刻在玉上既字



當日遇上不少美女,難道配搭上故宫格调
有人更穿上漢服参觀


中庭的觀景台

















将画珐琅技法移植到瓷胎上的一种釉上彩装饰手法,
后人称“古月轩”
珐琅彩始创于清代康熙晚期,
是引进国外珐琅材料创制而成的,
并一举成为极名贵的宫廷御用瓷器。


有些館有解說員講解
聽了陶瓷的演變














諗住背光影唔到
宜家相機既效果好好多




去埋未去既M+ 空中花園



隔离個地盤又會起什麼設施?


9 comments:

  1. 小月先睹為快,謝謝介紹。我去過北京的和台北的,遲啲一定要去香港故宮文化博物館睇吓!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔记得去過台北既博物館未,行博物館好過M+, 實在唔識欣赏。 聽话難買票,我只係標準門票,睇唔到特別展。 每一期展品都會唔同。亦係去涼冷氣既好地方

      Delete
  2. Replies
    1. 我行完都要2粒鐘,可以花半天時間慢慢睇

      Delete
  3. 有朋友第一日去用咗3小时上網先買到!

    ReplyDelete
  4. 睇見啲展品,突然令我感到返咗去睇步步驚心嘅日子😍。又,建築物本身都好靚👍🏻

    ReplyDelete
    Replies
    1. 步步驚心之后劲追劇同追小说,宜家少睇可以訓多D

      Delete
  5. 據說好多展品是唯一一件的珍品,可見北京對香港特別關照。那些精美的「計時器」是國門被打開後西洋人送給清廷的禮品,此前中國沒有「時鐘」這種物體。這些展品見證了,二百六十年的清朝閉關鎖國,同一時間西方科技正在起飛,中國落後了,差距拉大了。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"