Sunday, July 10, 2022

中環街市微型展 (miniature) / ○de▽ 鯛白湯らーめん (Ramen)



Jul 5 

補返之前冇放既半日假
友人先約食brunch 
见有時間去中環街市影微型展
細塑今昔•智建未來

谂住平日睇微型少D人,
仲係有不少觀衆入場. 好多都睇過,
睇唔到珍寶海鮮舫
早一日換走一D展品去東京參展

龍鳳大禮堂 x 滿漢全席 
1977年日本NHK 電視台來港拍攝國賓大酒樓的滿漢全席
好快影完又繼續食 - 久違的日式拉面
全店只有10幾個座位
12點左右去到前面已有10几人
入餐廳前要先點餐付款後才入座
(Google photo)



附近仲有二間姊妹餐廳,都排晒隊
后來先知屋企附近開咗間更大的新店,但 openrice comment 麻麻

排隊期間餐廳派 Qoo.   派到我地只剩一盒😤


拉麵只有3款選擇:鯛清湯、鯛白湯、鯛沾麵



(Google photo)


○de▽ 鯛白湯らーめん 😋😋😋 + 炸鲷魚皮
湯底打成奶泡份外creamy, 好好味
嫌魚湯太濃, 可將黏在碗邊的柚子醬加入湯底中和濃度
調配自己喜愛的味道



筍片厚切 - 切成圓形&三角形代表店舖名


鲷沾面
面唔多冻
湯濃D,我都覺得好好飲





放下配料色香味俱全😘😘😘
完美的半日假

1 comment:

  1. 香港有一批熱心做微型模型的藝術工作者,很投入,很認真,做得很迫真,簡直可以做電影場景。我在青衣城也看過這類展覽。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"