Friday, April 19, 2024

1. 東南亞Day 1 - 胡志明市

Jan 6

一年後又再去東南亞
第一站胡志明, 
飛到胡志明關依然好多人

今年申请了APEC card 
见唔到 APEC 過關標示
只见到 ABTC
排咗一陣都係走去問職员
唔係可能要等一小時
原来越南叫 ABTC
雖快速過關,但出到去行李都出来了😵

今日住機場附近既 Holiday Inn, 方便明天出機場接人
酒店话有機場接送
但完全冇指示
問機場職员只手指外面😵
問人又冇人知
最后只好坐的士
10分鐘既距離,的士站職员话收我 VND$200,000
好似好平咁,后來看grab 才知只需5份一既價$😪

今次提早一天到越南
完成一直想去Cuchi Tunnel 既心願
到酒店 book 定明天的 Cuchi tunnel tour
話晚點覆我
我話我陣間會出去 Dinner 
返到酒店再問

今晚約了友人 Dinner @ Com que Muoi Kho
是越南當地一位喜劇演員開既餐館




越南的叉燒 (Char Siu)


原来越南正常米子都要加水變軟
但好多餐廳没有提供水, 
第一次見正確既食法


第一次见,
原來係南瓜葉





返到來 Holiday Inn 想過對面馬路行下
路上電單車紅燈都唔會停
只好返酒店
泳池好開揚下


返到酒店已幫我約好明天 Cuchi Tunnel 旅行團
US$25







2 comments:

  1. 10分鐘車程,的士收費 VND$200,000,即港幣64元,算好貴了,網約車平得多。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 完全係受騙. 之後開通 Grab Taxi App, 識用網約車了

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"