Saturday, January 20, 2024

Sam's Club @ 印力中心

 Jan 20 (Sat)

寫埋深圳篇
呢日同朋友北上配眼鏡
原先怕過關人多, 傾咗幾次都係照去.
係過深圳關多d 人, 比想像好好多.
結果我地2人都無配成眼鏡
食 lunch 去錯地方, 食了個一般般既牛肉火鍋

上次去Sam's Club 深圳最大既前海店
今次去印力中心既山姆店
原來印力中心有個商場
我先飲上次無試既茉酸奶牛油果酸奶奶昔
 (咦, 好似仲有深圳篇未寫.....)
原來香港都開咗幾間分店
可以去試埋榴槤味



商場內一角可以坐底飲野


去到 Sam's Club 門口, Trolley 無晒
超市入面好多人
我地只去打卡






好大盒既豆豉菱魚
有諗過買士多啤利
但好大盒怕食唔晒
樣樣都好大盒, 唔想令無買野

星期一返公司, 有同事係 Sam's 買咗盒榴槤 puff
外面係白朱古力
唔會話聞到榴槤味, 好食


3 comments:

  1. 祝新春大吉!歲歲平安!歡樂年年!

    ReplyDelete
  2. 祝小月 新年快樂!龍馬精神!萬事如意!

    ReplyDelete
  3. 祝小月博友新春快樂!看來真的如經濟學者所言︰香港市民北上消費已成不可逆轉的趨勢;學者還說︰根據市場機制,價廉、物美、服務好是顧客的選擇,顧客的流向便是人心所向。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"