Sunday, August 25, 2024

Caflex by the coffeeology

Aug 25 (Sun)

Caflex by the coffeeology
疫情後見很多餐廳生意慘淡
細佬帶我去呢間 cafe 有新意
菜式特別精緻
雖然不算便宜, 起碼有足夠經營能力
本地要吸收國內的成功經驗, 加上香港的特色
和昂貴的租金拼搏

Truffle Egg Benedict
整得好靚



Carbonara
Share 2 樣好,冇咁漏


Tirimisu &
Matcha Cheesecake
甜品都幾大份😻😻😻









6 comments:

  1. 餐廳生意淡薄我都幫唔到佢地,因為我喜歡在家吃,冇乜特別原因都唔會出街食,或者餐廳生意淡薄都係因我而起!😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. 疫情後生活模式有所改變. 租金人工亦昂貴, 不利經營

      Delete
  2. 賣相靚,差極都有個譜嘅

    ReplyDelete
  3. 老牛甚少出街食,多食「住家飯」,對餐廳食店生意知之甚少。倒是女兒們常有聚會活動,幫趁食店較多。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"