Saturday, June 28, 2008

嚇死人的一刻

我行到等過馬路.

紅公仔剛剛轉.

車開始起步. 

有位約4歲既女童啱啱行到,
見媽咪係對面, 睇都唔睇就衝咗出去

有人驚叫,
係佢後面既途人就係馬路邊想拉佢回來,
我自己就嚇到聲都出唔到.

好彩司機啱啱起步, 火速轉線, 不過都係轉咗少少 , 因為隔離有車.  如果司機唔冷靜, 係會撞埋隔離架車啊

女童見狀馬上跑回來. 司機都應該嚇親, 停咗一陣先開車.  

等綠公仔後, 媽咪係馬路中觸到女童, 馬上抱起佢.  我諗媽咪實嚇死. 

後段我無再觀望, 我諗女童都少不了一場責罵.   

交通意外, 主要都係人為因素啊

1 comment:

  1. 真係好驚險..... 好彩最後都冇事!!!!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"