Sunday, June 1, 2008

地震後既工作

看到四川後既災情, 不期然令我想起台灣.   台灣到現在依然有好多地震後塌荒.雖然話中國發展一日千里. 不過要還原, 恐怕要好長.........既時間.







同大陸一樣,我地都見到台灣有好多乾涸既河流, 唔知一d被封鎖既區域,會唔會有新既旅遊景象出現




繼股災, 山東火車禍,  雪災, 暴動..... 今年大陸真的是多災多難.  上次巴西地震我都有想過地震的另一邊會係邊度震, 估唔到係中國.   希望有方法可以預測地震, 減少人命的損失

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"