Saturday, June 20, 2009

千與千尋 - 久石讓 宮崎駿動漫視聽大型交響音樂會

(更新)

收到朋友e-mail, 千與千尋 - 久石讓 宮崎駿動漫視聽大型交響音樂會 6月2日起開始售票.   好吸引啊.  不過我個日長週,要返到1點呀 

Cityline 今朝一早好快就賣晒飛 唔知仲有無機會買到飛~
地點: 深圳音樂廳

點知個日有人上來公司開會,  攪到我過咗1點要經理幫我跟個meeting!!!!   去到深圳都要跑, 好彩去到都等埋我地先開始

睇完繼上週後又去咗Coco Park食晚飯. 食咗間台灣野, 不過又貴又唔好食  粟米汁都無晒熱 lor.



































3 comments:

  1. 今日路過,打個招呼!!
    嘩!睇你個網誌,你真係好鍾意旅行喎!希望有時間,睇下你既遊踪!
    [版主回覆06/02/2009 22:50:00]多謝到訪, 我都好鍾意睇動物相.   你都要影多d 呀.

    ReplyDelete
  2. 我倆夫婦對科技既嘢真係麻麻!影相就更加懶o以前幫雜誌影貓相,都係專業攝影師影,我太太以前都有影貓相.o不過近來身體日漸轉差左,冇乜心情再影囉o所以我們都好少影咯!
    都係個句!有時間會睇下妳去過旅遊既地方,以前我都好鍾意周圍去!

    ReplyDelete
  3. 如果係久石讓親自指揮樂團, 票可能票更加搶手!^^ 買唔到重更加激氣!
    [版主回覆06/28/2009 12:27:00]U're right!     我都係想去睇下深圳音樂廳靚唔靚, 先去買飛.  都ok呀, 仲有人唱歌添 (唱日文).  不過深圳音樂廳無泠氣lor

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"