Saturday, June 13, 2009

Karaoke @ Shenzhen

約咗幾個月既飯局終於約成.   不過呢個飯局要去到深圳.  本來諗住食完飯就返屋企附近剪頭髮. 結果我做咗好多事. 

先係lunch,

跟住去咗Coco Park.   入面個間Jusco 賣既熱粟米汁好好飲. 不過太遲去會賣晒架~

我朋友帶咗我去萬象城後面剪頭髮, 都好多人, 又有香港人來剪.  ok 啦, 平呀~

仲食埋dinner.  不過萬象城間珍珠奶茶店唔好食.  我地意猶未盡.   想轉場地繼續.   結果9pm個陣有人提起karaoke, 我地另2位都應聲同意.    結果就係我人生第一次係深圳Karaoke.  

我一直以為深圳既karaoke好雜, 唔乾淨.   點知去到好似CEO既裝修.  要既細房好似香港既大房~   大約$80一位.     廁所都算乾淨.   

2位朋友都唱得好好聽.   我地都唱唔晒d歌, 因為我要趕火車返屋企.   去到Hung Hom 站企咗一陣先發覺普通隧巴已經收工, 要搭另一架N巴士.   不過返到屋企先發覺有人仲比我遲返歸



QQ係萬象城買來送我既.  仲俾我發現大陸已經開咗好多間台灣既石頭狗.  不過賣得仲貴





2 comments:

  1. $80 一位唱幾耐先? 我地去過一間日頭收$30 一位,都係同台灣錢櫃一樣咁既質素.

    ReplyDelete
  2. 我地好遲先去,唔知早d去有無限時間.  咁我地可以去, 我叫埋朋友來join 我地~  我又可以去買書

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"