Saturday, December 12, 2009

(1) Day 1 - Cape Point



諗住我會最快post 東歐既相, 點知我係最慢個位.

無諗過再有機會去南非.
仲可以係香港冬日時份享受夏日
南非既trip唔長, 可以快d選完相.  就先寫好南非行程.

今次其實係business trip, 在南非只係逗留3日半.   不過無諗過出差都可以去旅遊城市Cape Town.   實在無法將Cape Town 同 business 聯成一線.       

我地星期日中午扺達Cape Town, 可能南非冶安唔好,
反而南非客人每日管接管送
(包括大老闆都會親自接我地, 真係無見過咁 nice 既客人.)

今次客人幫我地訂酒店, 住Ambassador Hotel,




Corporate rate 仲有 discount.
Hotel photos: e-brochure





房間每日都有唔同小點, 第一晚既 cookies 好好味.   臨走前先記得問 reception 邊度有得買, 不過要去隔離town先有得買, 個日又係public holiday, 買唔到~




我地間房都有些少Sea view,
之前問sea view 房價要double 呀




酒店側邊有靚位影相~





我同樹係第一次去南非. 
雖然我係飛機都係瞓唔到,
不過點可以錯過sight-seeing  既機會.
即刻出酒店counter book 半日tour 去 cape point (R$490 per person).
南非貨幣Rand 同港幣接近1:1



好似風和日麗咁~



事實上當時係打緊10級巨風,
我地架飛機降落個陣我都好驚



人都可以吹落海
見到海面上都係白頭浪



報團前都提醒咗同樹
去到Cape Point 係會更恐怖.
不過難得來到唔去又好可惜




我地既司機導遊既英文好難聽,
我又越來越眼瞓,
最後都係唔聽佢講野



雖然好想買 DC Canon 200is,
不過canon 860影出來既相, 都唔差 o






南非既國花-King Protea

King Protea in the world



第2站: Ostrich Farm, 呢程唯一見到駝鳥既地方
亦係去洗手間同買souvenir 既地方.





進入國家公園



Baboon



當大家好開心影住右邊樹上既Baboon,



我影完放返我既DC入袋, 就望回我左邊既Baboon.
當時我左邊有架私家車一男一女大開車窗影相.
我目睹一隻大Baboon 自己開後面既車門,
坐上車後坐, 前面一男一女都未發現,
我驚叫後,
女既見到即刻跳車
男既就坐係司機位, 往后向Baboon 揮一拳
Baboon 有樣學樣, 回敬一拳

結果就你一拳, 我一拳

我睇得好緊張, 又發生得好快,

根本無時間係袋令返DC出來拍攝



我地司機導遊落車想幫忙,

去到之前Baboon 就落車走啦.

大家都好大聲叫佢地 close the window, lock the door!!!


我地架 Van 係密封既.

其實入園都有提示我地關好門窗.

不過點會諗到Baboon 咁聰明呢~





十級狂風既情況







行程:
(1) Day 1 - Cape Point
(2) Day 1 - Cape Point
(3) Day 2 - Boat Trip
(4) Day 3 & 4 @ Ambassador Hotel, Cape Town
(5) Day 4 - Table Mountain
(6) Day 4 Camps Bay
(7) Day 4 - The End

5 comments:

  1. 雖然颳大風,但個天好靚。嘩!你一拳, 我一拳...好精彩呀;不過其實好危險啊~
    [版主回覆12/28/2009 00:38:00]係啊, 返來睇返d 相, 都好滿意我部860既水準.   今個trip  我最喜歡南非既藍天, 我上次去跟旅行團10日得2 日無落雨.   客人都話來香港大陸都見唔到藍天, 同雀仔.   呢幾日既天真係好失望, 好期望香港有藍天呀~

    ReplyDelete
  2. Thanks for sharing!
    Very very beautiful scenary !
    H a p p y N e w Y e a r !
    [版主回覆12/30/2009 22:26:00]Happy New Year

    ReplyDelete
  3. Happy New Year ! 相片好正.

    ReplyDelete
  4. 1372〈一生得意〉January 4, 2010 at 4:10 PM

    天色真的很美但估唔到是打緊十級巨風。

    ReplyDelete
  5. 你份係乜野工黎架?咁好可以去南非做兩三日野?
    南非?睇相好似係藍非似 d 喎?
    [版主回覆01/15/2010 23:40:00]哈~  我負責緊一間南非客.  所以好彩有得去藍非lor

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"