Saturday, December 5, 2009

P's Wedding & The Firework

原本諗住2個鐘內行完既Dragon's Back, 因有影相友同行既關係, 結果行咗3個鐘. 

返到屋企諗住好快可以梳洗好出門, 不過最後都係攪咗好耐

好彩去到都仲有d時間可以同新娘影相.

場地好靚呀


今晚係東亞開幕, 場地仲睇到煙花
連工作人員同新郎新娘都忍唔住去睇,
工作人員仲要摸黑分菜添



我個位對正煙花, 正
相既質素俾我想像中好好多


我地既場地位於8樓, 感覺煙花好近~



唔知新郎新娘選場地既時候知唔知今晚有煙花睇呢








雖然唔係第一次係現場睇煙花,
不過環境實在帶俾我不一樣既感覺,
今晚既煙花好似特別靚~





盒入面係咪又係朱古力


原來仲有今晚開彩既六合彩
真係有人中咗$20呀



2 comments:

  1. 看相片東亞運的煙花真的很美! 不過東亞運放煙花那天, 正在高雄世運主場館看五月天演唱會. 錯過香港的煙花. 想不到演唱會也有發放大型煙花. 另說回現在的婚宴好像很喜歡用六合彩作禮物.
    [版主回覆12/18/2009 10:33:00]o...我都係第一次係婚宴玩六合彩
    高雄好唔好玩?

    ReplyDelete
  2. 如果識踩單車咁會好玩啲! 因踩單車就可以在橋頭糖廠和花田之間遊走. 不過可惜我唔識踩. 只能靠雙腳來四圍走.

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"