Sunday, December 13, 2009

(3) Day 2 - Boat Trip



我地2人每日既早餐都有窗口位.
可惜係business trip,
否則係度坐幾個鐘我都願意.   
仲有好多相下一篇再post.



當地人有部份8點幾就開工,
日光日白既時間又長,
我地又開咗好多個meeting.
仲有boat trip 同 dinner等節目.
每日都覺得做咗好多野,
日頭時間特別長.

我地客人既大老闆 super rich.
共有4架船.
呢架係最細個架.



第2大.





下次再來唔住酒店, 住係佢架船都得



第3大,我地一行8人, 就係坐呢架出海.



船上既Teak 地板, 曬完一d 都唔熱





Champagne in a plastic wineglass.







呢個 stadium 對住個海好正,
不過會唔會好凍呢



London Bridge is falling down.......







Table Mountain 係無一片雲,
同琴日既巨風係差天共地.
原來要預測每日天氣, Table Mountain既雲係一個好好既指標.



I miss the blue sky in cape town.
唔知香港幾時再現藍天.








佢擋住條路, 點算好呢
你估阿伯有無推佢落海


















阿伯最後係爬側邊既樓梯走人呀


乜龍舟唔係中國人既玩意



回來了, 碼頭附近既apartment 都好靚



Finally Dinner Time!!!
BAIA @ V&A Waterfront shopping centre.
琴晚facebook 上朋友提我一定要食oyster.  真係好fresh 啊



Grilled Langoustines
連chips 同 殼上面既sauce 都好好味




行程:
(1) Day 1 - Cape Point
(2) Day 1 - Cape Point
(3) Day 2 - Boat Trip
(4) Day 3 & 4 @ Ambassador Hotel, Cape Town
(5) Day 4 - Table Mountain
(6) Day 4 Camps Bay
(7) Day 4 - The End

1 comment:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"