Saturday, June 12, 2010

1. Day 1-2 台灣上山下海之旅 - 埔里


忙忙忙....東歐既blog 都未攪拈, 先寫台灣先, 簡單d.
不過唔知會幾時寫完

本來諗住跟團去長白山.   工作過忙把旅程往後延.     差唔多出發前3星期先定機票.   上次台灣之旅發現同一班航機, 係大陸訂平過係香港訂. 朋友就係大陸訂了華航大約HK$1500 含稅.  好扺    

一問之下好多人都想去.   如果劉生請到假我地就會變成6人行.   不過好彩劉生去唔成, 因為出發前一日先租車, 租唔到7人 van 啊

舊年買既台灣中南部終於有得用. 係機場又俾另一本既台南食物相片吸引, 買埋另一本






           

Jun 12 (Sat)
CI0924  HK to Taipei  21:30 / 23:10
第一次搭華航,
好似係新機,
d 坐位幾闊,
仲有電影同sound track 選擇.
大家都話華航好差, 今次我地錯有錯著

途中空姐過來問我地係咪訂咗特別餐, 仲問我係咪
牙齒有事.
我仲以為係大陸既旅行社胡搞,
後來
先知係貪玩既朋友, 幫我地3人訂3種唔同既餐
 -
seafood, non-fat & non-gluten meal.

我一直以為只有vegetarian meal 同一般飛機餐2種選擇,
原來華航係有10幾種
餐.   大約如下:

1. AVML 印度素食 Hindu or Indian Vegetarian Meal. 
2. BBML 嬰兒餐  Infant/Baby Food. BBML is available to infants under 24 months and set 1stand 2nd stages (1st stage/0-10 months, 2nd stage/11-24 months)

3. BLML 軟質餐 ( 無刺激性飲食 )Bland/Soft diet for passengers of old age with bad teeth, or suffering from peptic ulcer or heart diseases etc. If a specific needs for liquid food, use code SPML-liquid diet.

4. CHML 兒童餐 Children Meal. CHML is available to passengers aged 2-12 years old

5. DBML 糖尿病餐 Diabetic diet.

6. FPML 水果餐 Fruit Platter I/O main dish.

7. GFML 無麵筋飲食 Gluten intolerant Meal

8. HNML 印度餐 Hindu Meal. No beef and dairy products, dishes prepared with Indian spices.

9. KSML 猶太餐 Kosher Meal. Individually packed.

10. LCML 低卡路里餐 Low Calorie Meal.

11. LFML 低脂餐 Low Fat Meal.

12. LSML 低鹽餐 Low Salt Meal.

13. MOML 回教餐 Moslem Meal. Strict restriction of pork and its products.

14. NBML 無牛肉餐 No Beef Meal (CI only).

15. NLML 低乳糖餐 Low Lactose Meal.

16. RVML 生菜水果餐 Raw Vegetarian/Fruit Meal.

17. SFML 海鮮餐 Seafood or Fish Meal.


香港出發既餐係 cathay 做 catering, 但比平時港龍同cathay 既餐仲好食
最好味係 seafood, 有3隻帶子同4隻蝦
non-gluten 既魚都唔差,
不過 non-fat 就





台證係香港無時間整, 我地搭晚機,
香港機場既 counter 只開到6pm, 台北機場出境前既銀行開到10pm, 好彩仲有台幣.   等證個陣真係有人無台幣, 要搵counter 既人換$$$.

申請台證己加到: NTD$300.   香港申請同落地簽證已經同價~

Exchange rate (HK$ Vs NTD) : 1 to 4.01500

晚機既關係,住係
桃園中壢上海商務旅館 
4人房NTD$900.  
房間同相片差好遠,冷氣好嘈, 唔好住
           


Jun 13 (Sun)

出發前係背包論壇見到有人介紹買 7- WATCH 雜誌, 




酒店附近就有間7-11. 
雜誌既介紹唔錯, d 相又靚
下次再自駕遊一定要買~

           



今日book 咗1pm參觀台灣近期新熱點中台禪寺. 去到埔里,先去醫肚.

見到人多既李仔哥爌肉飯
爌肉飯 (即五花腩)NTD$60, 加料每塊 NTD$40.
排骨飯
肉羹面一般

Blog to read :9802 南投埔里李仔哥礦肉飯&西施肉圓&九族賞櫻(埔里小吃大募集!)



當地特產,不過我都係懷念花蓮七星潭既大腸包小腸



第一站:  中台禪寺,真係想像唔到底幾多人捐咗幾多$$$去起呢座寺
地下2層可以拍照, 樓上唔可以~








毫雨既關係, 今日到步既鴨鴨班機delay. 仲有時間我地去埋日月潭. 
 
本想去涵碧樓High Tea. 不過天雨關係,high tea 都滿坐
只好隨便找間坐坐, 不過杯珍珠奶茶就ma ma......
好想住涵碧樓,聽說飯店因志玲姐姐入住既關係,房價又漲


之前大家都忙,又唔想plan行程, 想去到邊再決定住邊. 所以每日都要諗行程同找地方住~ 出台中高鐵站接咗鴨鴨後,選了間魚池既民宿.即係我地又要回去日月潭既路
日月潭民宿地圖

先去dinner, 南投餐廳人氣列表

魚池鄉35甕缸雞
甕缸雞唔錯, 好大隻. 
爌肉就無李仔哥咁好食.





日月潭小太陽休閒農莊
我地係俾小太陽既名引去
4人房 NTD1200.
呢間民宿唔錯,乾淨, 


日月潭小太陽休閒農莊


潔淨溫馨的客房


民宿仲有隻鸚鵡


小太陽說:歡迎大家來看我喔~ ^^


會偷咀人架   當然仲有久違了既漫畫啦



隔離仲有Family Mart 可以延續我地既節目


行程:
1. Day 1-2 台灣上山下海之旅 - 埔里
2 (Day 3) 台灣上山下海之旅-台南食食食...
3 (Day 4) 台灣上山下海之旅-國立海洋生物館
4 (Day 4) 台灣上山下海之旅-墾丁
5. 石牛溪農場
6 (Day 5) 台灣上山下海之旅-墾丁
7 (Day 5) 台灣上山下海之旅-墾丁
8 (Day 5) 台灣上山下海之旅-墾丁
9 (Day 6) 台灣上山下海之旅-台南鹽山
10 (Day 6) 台灣上山下海之旅- tea time
11 (Day 6) 台灣上山下海之旅- 清境民宿
12 (Day 7) 台灣上山下海之旅- 清境我又來了
13 (Day 7) 台灣上山下海之旅- Swiss Garden
14 (Day 7) 台灣上山下海之旅- Big Ben
15 (Day 7) 台灣上山下海之旅- 合歡山 + 天祥
16 (Day 8) 台灣上山下海之旅-燕子口
17 (Day 8) 台灣上山下海之旅-布洛灣 + 台北
南投清境 扮歐陸貴族

4 comments:

  1. 我好想住涵碧樓,不過咁貴,住唔起呀!
    [版主回覆06/28/2010 20:28:00]之前有朋友提過淡季有平package, 不過唔知幾時會有

    ReplyDelete
  2. 1372〈一生得意〉June 28, 2010 at 5:42 PM

    上次走完玉山,又心思思準備10月尾走南湖大山五天,之後會到清境農場Relax吓。
    先到你家感受吓先!
     
    [版主回覆06/28/2010 20:31:00]南湖大山五天好吸引呀
    我地今次仲參觀咗幾間高級清境民宿, 去睇樓都係好節目

    ReplyDelete
  3. 睇緊你d台灣系列,好似無高雄?定係我搵唔到?
    我買咗酒店+機票響9月同3叔姐去高雄自由行幾日。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我去郊區多, 無去高雄. 高雄唔難走, 可以買本旅行書跟住行.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"