Wednesday, June 16, 2010

8 (Day 5) 台灣上山下海之旅-墾丁

今日時間好似好長, 去咗好多地方

有得玩 4 x 4.




終於到風景既尾站 - 佳樂水

"位在恆春半島東海岸,濱臨太平洋。附近的砂岩及珊瑚礁岩在強風和海浪之衝擊下,形成各式各樣特殊而有趣圖案。因屬砂岩侵蝕海岸,和野柳相似,長35公里的海岸線可觀賞海龜石、海蛙石、海兔石、棋盤石等,奇岩怪石構成了豐富的海岸景觀。"

呢架海鮮車係我地既旅遊巴







處女石



蝸牛石



青蛙石




死豬石




人面石










琴日迪迪小吃無開, 好彩有訂位, 好多人~






好多人呢個星期來台灣玩.
出發前先知會同靚太同一日係墾丁. 




好難得約到咁多人來玩
人多可以食好多野







點解咁特別要整心形飯





最出名既特製炸雞係幾好食~



隔離有間希臘式民宿



入去參觀先



真係好靚呀, 唔貴
大家都好想住一晚.













琴日去出火落雨, 今晚再接再厲  ......

有大師在, 可影滿天星星





玩下仙女棒,人地話響墾丁大街買會平D,太早去可能未開檔.
去到出火特別景觀區,停車場就有得賣,貴過出面少少,



即場整pop corn.



一班男丁練成了金身不怕火





仲諗住出火無乜特別
睇佢地成班人玩,
變咗我地既節目
結果我地逗留咗好耐





行程:
1. Day 1-2 台灣上山下海之旅 - 埔里
2 (Day 3) 台灣上山下海之旅-台南食食食...
3 (Day 4) 台灣上山下海之旅-國立海洋生物館
4 (Day 4) 台灣上山下海之旅-墾丁
5. 石牛溪農場
6 (Day 5) 台灣上山下海之旅-墾丁
7 (Day 5) 台灣上山下海之旅-墾丁
8 (Day 5) 台灣上山下海之旅-墾丁
9 (Day 6) 台灣上山下海之旅-台南鹽山
10 (Day 6) 台灣上山下海之旅- tea time
11 (Day 6) 台灣上山下海之旅- 清境民宿
12 (Day 7) 台灣上山下海之旅- 清境我又來了
13 (Day 7) 台灣上山下海之旅- Swiss Garden
14 (Day 7) 台灣上山下海之旅- Big Ben
15 (Day 7) 台灣上山下海之旅- 合歡山 + 天祥
16 (Day 8) 台灣上山下海之旅-燕子口
17 (Day 8) 台灣上山下海之旅-布洛灣 + 台北
南投清境 扮歐陸貴族

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"