Saturday, November 6, 2010

廣州亞運前夕

出差去了廣州.  
雖然大陸有好多事係好可笑,
不過亦有好既一面.

北京路既新景像 - 靚咗又乾淨.
路上都見到好多公安車, 加強治安.





外國客人食食下野突然崩咗隻牙.    好彩有當地朋友識介紹去中山大學光華口腔醫學院 - 附屬口腔醫院.

估唔到醫院都可以咁大.  



我地係1/F 掛號處, 先被叫去3/F,
3樓一面大廳人多到嚇死人, reception 又無人. 
等咗一陣先捉到一位姑娘問, 叫我地去3/F另一面.

最擔心衛生設施, 見到地方咁大咁乾淨,


醫生會說英語


安心晒

另一面少好多人,
不過我地等咗差唔多成個鐘

見醫生先知我地應該上4樓



4:40pm 上到4/F reception 都熄咗燈, 就快5點放工時間
只好自行入醫務室捉住d 醫生問
好彩醫生都行幫手
後來有人都似我地咁
另一位醫生話我都由朝做到晚, 真係好累唔想做多個case.
好彩醫生都肯幫手.

4/F 後仲要落去1/F 先俾$$$. 照 X-Ray
X-Ray 只要 RMB$25.   難怪咁多人上大陸睇醫生

再上4/F 做臨時假牙, 因為永久既要一星期先做好.
好快完成落返去1/F 俾$$$.   不過去到Cashier 話我地唔洗俾$$$ wor.
睇來醫院既系統都係有問題

有一日早去食晚飯, 我地走去呢幾日大排人龍既六婶西关小厨.

photo copy from here




主打清远鸡



叫咗3碟都係RMB$99.  廣州食野真係好好味.  
下次要人多再來過!

1 comment:

  1. 在廣州時, 沒有去北京路, 只在琶州和濱江中/東一帶遊走.
    [版主回覆11/14/2010 17:21:00]濱江中/東一帶有乜睇 ?

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"