Sunday, November 7, 2010

Unexpected sunny & relaxing weekend!

前幾日天氣都好差, 無諗到今日咁好天.
難得瞓夠9 小時後, 飛來節目
呢2日都係放下工作, 過了一個舒適既weekend.

每次都係同阿媽經過A La Maison Restaurant & Bar, 無諗住食西餐.

今次同花花本諗住食日本野, 見仲有brunch, 就試大家都無食過既新野.
原來好好味架, 下次可以帶我地既家長來

Appetizer to share - Salad or soup



Salmon Capellini.
好似好細碟, 食落啱啱好



Lamp Chop



燒春雞Risotto -  不過雞好唔熟



餐廳竟然整過一份俾我地
今次熟透靚好多, 塊皮都好脆



Tirimisu style cream cake
all tables have different desserts - all look yummy



Like the cup!






裝修好靚!



天后附近好多新店!



朋友話永興街如意隔離有多間cake shop,
過去望下
後來先知大師創業 Thomas Trillion豚祖Bd相都好靚.
好少見到cake shop有咁多廚師,
可惜已經食飽
留返下次既節目

原來我仲有好多cake shop 未試

Paul Lafayet (open rice) 將會在銅鑼灣皇室堡開新店
web site

Tony Wong Patisserie


2 comments:

  1. 你換左個頭象,差D唔知你係邊個添?

    ReplyDelete
  2. 1372〈一生得意〉November 9, 2010 at 9:51 PM

    你換咗個頭,形態好似你。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"