Monday, May 26, 2014

脊醫

肩痛了2年,工作又不停,亦唔知該如何診治。去年keep 住做穴位按摩後好了好多。點知4月出差時又好似急性發炎。朋友曾经撞车,見過好多醫生,介绍我睇脊醫。我對脊醫没有一點認識,只是相信朋友的推介。 6月要去旅行,我係唯一司機,開唔到車就麻煩。 終於唔理三七二十一,放下工作請假睇醫生.

脊醫是西醫,有人話係鬼佬鐵打,我未睇過鐡打,唔識佢地既分別。 西醫要先照X光,配合類似物理治療既診治。第一次做微電流,即晚就見效,背部輕鬆了好多。  

第二次X光報告出台. 醫生開始手法,例如“lock"頸等治療。 雖然以前做過,第一次對呢位醫生都好驚,心里直想今次死啦!死啦!  可能人緊張,"lock" 頸後未有好轉跡象.

第三次見醫生係星期六早上,休息了一晚人都輕鬆,感覺“lock"頸好輕易。個日發現整個肩和背都鬆晒!

脊醫開始要每2,3日覆診.慢慢調整錯位. 每次放工都要趕去診所.姑娘話輕患者最少睇6次,一般6-10次。 我已經看了8次. 頭幾次睇完己經覺得好了8成,每次睇完依然感到改善。候診時亦聽到其他病人講見過好多脊醫,唔係個個手勢好。 朋友都係咁講。 我宜家唔單只唔痛,肩背亦未試過咁輕鬆. 原來我浪費了2年時間和$$$, 醫生話按摩只係臨時有效. 要診治亦要趁早!   


List:
提肩胛肌與肩頸痠痛

五十肩根本不用開刀!跟著做減輕你的疼痛!快轉分享給你的家人吧!

13 comments:

  1. 咁你就可以玩得更開心喇。

    ReplyDelete
  2. 其實中西醫都有相似的地方,不過睇唔好就要找第二個

    ReplyDelete
    Replies
    1. 之前一直試過唔同中醫治療,無諗過西醫都有一套鬼佬鐵打

      Delete
  3. 我都聽過脊醫好, 不過也聽聞價錢很貴呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我個間聽聞中等價$$$, 公司保險新項目, 所以比要自己俾$$$按摩平

      Delete
  4. 希望你可以一勞永逸好番晒!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 旅行開車又开始痛@@

      Delete
    2. 吓,咁就慘喇。全程都只得你開車喎?

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. 想問一下....而家你好返晒未? 個醫生好嗎?
    因為我有腰痛, 久唔久就發作, 幾難受. 睇過中醫推拿, 唔係太WORK

    ReplyDelete
    Replies
    1. 工作無停過, 又無做運動, 點會好返晒. 不過比前幾年好好多. 我無再睇脊醫.除非有份工無咁辛苦先可以解決毛病. 你可以試下search梁濟康, 我覺得都有幫助. 大部份既病人都覺得呢位醫生好. 我都識人唔鍾意. 我2,30歲都試過腰痛到行唔到. 靠游水好返晒. 10幾年無再痛過. 睇醫生都要靠自己做運動.

      我做過既穴位按摩師傅都ok. 不過要早約. 你有興趣我就比contact你.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"