Thursday, July 10, 2014

22. Lake Bohinj @ Slovenia (Day 11)


慢慢食完早餐,先去地標 Slap waterfall.   要俾泊車費3 euros.   加瀑布入場費每人 5 Euros.     剛好有2位德國遊客用晒 Euros.   話想同我地換$$$.   我仲奇怪有乜貨幣可換.

原來2人剛從 Croatia 來.   剛好有少少  Croatia Kunas 剩.  佢地真好彩, 我地會去Croatia 正啱用!





德國仔話琴日德國比Slovenia 仲熱!
成35'C.
原來熱浪來襲



看了那麼多瀑布,仲以為可睇可唔睇。
去到見到自然美景還是很喜歡。仲有彩虹呢!



德國仔仲話我地山長水遠飛過來歐洲,
只係來2個星期咁短 !? 
能夠請2個星期假,
對我們來說已好幸福!


離開時看到一班老人家高興地合唱,
向他們鼓掌!
老人家叫我地幫佢地影相.
才留有這張記念.
唔知我老咗,
三五知己還會在一起嗎? 
佢地好有明星相啊!


我們這時才想起留底了菠蘿啤酒係雪櫃,
好彩瀑布不遠,
回去拿再坐係湖邊慢慢嘆。 





來到湖邊


我們常會打擾親蜜的情侶::cc7110


為了影相,
打擾就打擾 ;)) 





  行程第五個湖, 跟其他4個湖各有千秋 :x:x:x
 


無出街食,
都無乜機會食魚添~



為何水會咁多顏色???








看誰來了!



有人的地方,
一定有得食 :)) 


Lake Bohinj 很乾淨.


希望這些美景可以保持下去



















下一站: 藍綠色的碧湖!





info:

Tour list:
5.  Ljubljana (Day 2) 
6.  Ljubljana to Hallstat (Day 3)
8.  Dachstein Ice cave @ Obertraun 冰洞 (Day 4) 
9.  Salt mine @ Hallstat (Day 4) 
10. Hallstat Con't (Day 5) 
11. St Wolfgang + 夏夫堡 Schafberg 登山火車 (Day 5)
12. Salzburg 薩爾茲堡 (Day 6)
13. Friday in Schönau am Königsee 德國國王湖上集  (Day 7)
14. 國王湖 Kognisee 中篇 (Day 7)
16. Zell am see - Grossglockner 雪山車隊 (Day 8)
17. Krimml Fall (Day 9)
22. Lake Bohinj  (Day 11)
25. Lake Bled (Day 12) 
26. Bled to Rovinj (Day 13) 
27. Rovinj 遊船河 (Day 13) 




5 comments:

  1. 大相好正!好鍾意綠柔柔山坡。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 張相係團友新Sony 机影,angle 夠 wide, 颜色又鮮明

      Delete
  2. 因為不同水深, 不同折射, 就有不同的顏色, 深水又遠時, 折射角度小一點, 你會見到水是藍色的

    ReplyDelete
  3. 玩完 e 2 星期係咪好唔舍得呢?好彩有咁靚相留係記憶!

    我淨睇相都唔舍得去下一篇!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我最愛係屋企, 都唔會話唔捨得, 睇完國王湖我已經好滿足!

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"