Saturday, July 19, 2014

28. Rovinj back to Ljubljana (Day 14-15)

Jun 13 (Friday)

要去既地方都去了,開始收拾心情。
今天時間充裕,手上還有 Kunas,
再入城轉多次!
昨天未行的地方行埋去!

今早好順利係附近找到泊車位.

一路行已愛上不同的souvenir.












行到尾仲發现靓 viewpoint




















聰明的狗狗







買埋手信用埋Kunas 起行回Ljubljana.

 

今次GPS 無叫我行沿海路,行highway 仲快D添。
預留既Kunas 唔夠,好彩 Highway 收euros.
又浪费了餘下的Kunas.
Highway去到一個較大的custom.   好快攪掂回到Slovenia.
邊境路上有幾個地方可換$$$.

又住返 City Hotel @ Ljubljana.
方便還車.
原來 Ljubljana 租車仲有22% VAT ~X(
仲有
  • administration fee - 75 euros :(
  • cross border fee - 30 euros
  • 奧地利開車一定要有型光衣 - security jacket    1.5 euros

 


又行 Ljubljana 繼續買手信。


山上的城堡





天黑得遲, 沒看到美麗的夜景







本來想食炸雞, 
係超市看到靚靚面包一 pack,
留返聽日先食炸雞

 


Last Day @ Ljubljana (Sat) :

先行上山頂睇城堡viewpoint.   半小時去到。 並無预期靚。

落返山最后shopping.   竟然俾我地發掘到唔少野.    星期六上午Market stall 開緊,有賣衫和雜貨。   行行下入到室內 market.   终于俾我揾到靚靚無花果,代替我留下的朱古力做手信。   走埋去第一檔就好好食. 返到來香港朋友對住花園在吃我買的無花果干,卻見雀仔在吃她種的無花果!笑屎我

呢隻朱古力好食.

 




出返来又見到新鲜既芝士攤檔。
團友最后一刻又完成一任務。  
终於都要走。   



又book 返GOOPTI 車由火車站出機場, 
一般都會早一日 email 通知司機電話號碼和車牌號碼。
每人9euros.
行去火車站等車,
今次好準時,
半個鐘就到機場.

下次可以唔駛全程租車,
搭 GOOPTI 可能仲平過租車+保險雜費




Ljubljana 飛去巴黎航班, 竟然係2位空中先生,
無空中小姐.


大家都變黑人!



  



 

Info:
Tourist train ride to Ljubljana Castle


Tour list:
5.  Ljubljana (Day 2) 
6.  Ljubljana to Hallstat (Day 3)
8.  Dachstein Ice cave @ Obertraun 冰洞 (Day 4) 
9.  Salt mine @ Hallstat (Day 4) 
10. Hallstat Con't (Day 5) 
11. St Wolfgang + 夏夫堡 Schafberg 登山火車 (Day 5)
12. Salzburg 薩爾茲堡 (Day 6)
13. Friday in Schönau am Königsee 德國國王湖上集  (Day 7)
14. 國王湖 Kognisee 中篇 (Day 7)
16. Zell am see - Grossglockner 雪山車隊 (Day 8)
17. Krimml Fall (Day 9)
25. Lake Bled (Day 12) 
26. Bled to Rovinj (Day 13) 
27. Rovinj 遊船河 (Day 13) 
28. Rovinj back to Ljubljana (Day 14-15)

8 comments:

  1. 我未試過只有空中少爺而無空中小姐既航班。
    下次除左隻手錶晒嘛。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係第一次! 去歐洲既機好似多d空中先生.

      Delete
  2. 五顏六色的屋仔配藍天, 如果我嚟到真的不得了, 一定影到無電

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最好預返早上影, 我地前一日中午到, 下午出海都係背光!

      Delete
  3. 估唔到行程最後一句係:大家都變黑人!
    我淨睇相都好滿足,邊得尼有人咁好心機:搜集資料、plan行程、自己駕車、飛來飛去、影靚相,仲咁好心機寫番晒出尼分享。
    見到你就辛苦,不過又見到你好享受!
    人地留言你又有耐性有禮貌咁回覆!
    正!我要做一個欣賞小月嘅!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 漏咗講,隻海鷗飛緊好難影架!讚!

      Delete
    2. 多謝呀, 寫blog 一為記事, 有得上網隨時隨地揾返資料來睇. 二為寫下中文.
      海鷗張相無特別去影. 只要反應快, 一見即影, 宜家d相機比以前好好多.

      Delete
    3. 上面寫錯咗,應該係:“正!我要做一個欣賞小月嘅粉絲!”

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"