Sunday, November 16, 2014

難得好天的週末

週末終於夾到媽咪時間先去剪頭髮
 出乎意料我的還不錯,
媽媽的失手了.

原本還在猶豫要不要帶英國朋友去行龍脊,
難得好天
出發!
渡輪上有人影婚紗照
只要有你,
在那兒拍都很美!

 


龍脊上沒有 parasailing,
卻有位阿伯放飛機!
原來山頂上好大風!



今天一邊很清,
一邊濛濛瀧瀧 
我就影中間路線吧~


星期日開始上易筋經養生班10堂
老師話中班難,
上既人數唔多,
一般只開私人班



牛肉面和鹽酥雞扒麵唔錯



原本打算行寶雲徑
最後去了東區海濱公園
行到 shau kei wan,
見埋平時新年才見一次既子俊子晴.


友人想食Jamie Oliver
真係要排隊架!
要等1小時, 我無心等待~


轉戰茶木
原來是太興飲食集團的.
今天第2餐台灣餐
7點前都要等差唔多半小時

仲以為係木
令上手先覺輕,
係 Paper made animals :x:x:x


水果冰紅茶


姜母黑糖嫩鴨




Mango cake


Opera

草莓香草磚塊蜜糖

提早說聖誕快樂!

12 comments:

  1. 節目好豐富喎!我驚你學咗易筋經第日行山一支箭咁行咗去……記住等埋呀!
    個Mango Cake想當吸引!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈, 今次我地2人能力差唔多, 又唔多影相, 個半鐘頭完成龍脊!
      我都希望易筋經有咁既功力!
      不過老師教緊好基本功, 都好難升級!
      我地最後先食 mango cake, 食完草莓香草磚塊蜜糖后, 又飽, 又 cover 了 mango cake 既味道.

      Delete
  2. 小月,我兩星期前去龍脊都不見有人玩滑翔傘.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我宜家少去, 之前去過多次都只係見過2,3次.

      Delete
    2. 你好, 小月, 昨日上龍脊天氣很好也見到有人玩滑翔傘.

      Delete
    3. 你好呀! 你個景好清呀! 近來好好天, 我地都盡量安排郊遊~

      Delete
  3. 龍脊應該唔易行 , 証明小月好行得呢~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都畏高架, 曾經係龍脊撞過blog 友帶狗行. 慢慢行都ok! 山頂望落去石澳幾靚架.

      Delete
  4. 渡輪上有人影婚紗照, 正喎! 不過要唔怕醜先得咁多人望住喎

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"