Thursday, January 1, 2015

2. 新年 @ 惠州白鷺湖雅居樂喜來登酒店 / 十里銀灘


酒店包自助早餐。
旁邊有蛋糕 counter 






白鷺湖仍要修建


有水上活動中心, 不過水唔夠



有D红葉,整好應該靚


视察環境






繼續行程


下一站惠東十里銀灘
可惜穿了 boot, 唔方便落沙灘, 無揾靚位影相.






好大棵仙人掌花



幾10萬就買到!


去附近食海鮮


最贵既係東風螺,
全部加晒只係rmb$198


超细隻的仙貝











可以上島


誰把石頭放在這兒


原来牆后面有人





又一年.    唔知下一個旅行會幾時呢........


10 comments:

  1. 有朋友在十里銀灘買左個單位,猛咁讚好,又叫我買。但我無興趣在大陸買樓。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 環境係好, 睇返自己需要

      Delete
    2. 買左就預左佢係早屋先至得。我唔想為左要去住下個單位而去這裏。

      Delete
  2. 3叔姐同幼稚園 friend club d 太太參加咗一個$68睇樓團去過,其中一個耳仔軟,60幾萬買咗間向海灘。返港同佢老公講,唔講尤自可,一講…一個星期後佢兩個上去買多間。建成之後當日地產會幫佢地放租!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔知乜 size, 有人放38萬!咁多單位,租得出吗?

      Delete
    2. 我仲以為在這看來是渡假的地方是沒有長租添。

      Delete
  3. 聽話有人租, 不過唔知租個度既人做邊行.

    ReplyDelete
  4. 等我打聽下先。
    你最尾果句都幾好笑:又一年. 唔知下一個旅行會幾時呢........
    剛剛2015至開始。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 當然係講緊 2015. 唔會等到2016 掛 ::mm1496

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"