Wednesday, January 14, 2015

泰菜 mango tree

Uncle 約係銅鑼灣食飯,
最怕諗銅鑼灣食飯,
好多地方都變晒,
都唔知食乜好.

uncle 講開上次食既泰菜好好食.
不過已經關門.
我先諗起利圜既 An Nam
可惜我記錯餐廳名,
訂了曾食過一次的 mango tree,
好彩就係附近.


 班蘭葉雞腿卷 



 炸蝦多士


 爐魚


黃咖哩


 估唔到椰青好好飲, 又多水 :x:x:x
 係我飲過最好飲既一次.





4 comments:

  1. 呢間啲食物水準唔錯喎 , 有機會都要去試吓~!!

    ReplyDelete
  2. Mango tree 有几間分店,仲有an nam 越南菜同一集團都好食

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 今次人多,除返每人比我想像平 :)

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"