Sunday, February 26, 2017

2. Day 2 中北台灣元宵之旅 - 木柵動物園



早上先和台北朋友吃早餐.  朋友問想吃什麼早餐,願不願意排隊30分鐘。  有同事試過排45分鐘😅。  朋友想來想去,還是車我去他家附近不用排隊的早餐店




本來想喝香港沒有的米漿,還是先試了豆漿
豆漿好大碗





香港已少有好脆的油條




以為朋友不愛活動,
他卻提出了好建議
提議我們去故宮博物館,天文IMAX 電影等.... 台灣公眾場地收费便宜,朋友话又扺又好睇,
下次再去台北!


以前香港旅遊節目經常介紹木柵動物園,我從沒想過去台北動物園,團友們竟然都有興趣。 剛好台北多了一天時間,又想不出其他節目。木柵動物園入場費只收hk$15, 可以玩一天。 食完早餐趕上團友, 一齊坐捷運去台北動物園


今早星期日電視已介紹市民去動物園,
雲林燈會 昨(11)晚天寒地動都湧入150萬人次,
 好彩無去!


一入動物園就有工作人員派熊貓館入場卷。  人流不算多入場卷沒有標明時間入場。  探團團圓圓,好彩進場時熊貓準備就食。 台北動物園善用地利環境放置食物,我地剛好站在正中睇熊貓精彩的表演。 為疏導人流,未睇完都會被Secu 趕走! 















 

 


 













 動物園內有不同食店
都好吸引
餓了
這個甜的鹹的都好食.






阜杭豆漿



Tour list:

9 comments:

  1. 隻熊貓咁活躍嘅? 實係人扮㗎啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😂😂😂 真係少有咁活躍既大熊貓

      Delete
  2. Replies
    1. 就快出下集,鍾意動物既木栅动物园更多

      Delete
  3. 我唔想排隊食野。

    上次我去木柵動物園熊貓館超勁多人,無入去睇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有機會可以去, 1733你咁鍾意扮野, 動物園會啱你啊

      Delete
  4. Replies
    1. 平时见熊猫訓覺多,真係有功夫熊貓😁

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"