Sunday, November 25, 2018

尖沙咀Chef stage de Eddy Chu


Nov 25, 2018

失業後開始我地既 tea time 
上班的一位朋友我地唔等dinner 啦  
個個都問點解大家都約到星期一出來吹水🤣🤣
又係全層式小商廈 
無乜人的時光才能慢活


原來此Chef Stage 同荃灣不是同一家

 





今晚食buffet, 吃不下 Tea set
只點了Tirimisu 
餐廳多送杯咖啡比我.


Sorbet 




No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"