Tuesday, November 27, 2018

Les Saveurs 法國菜


Nov 27, 2018

Eatigo 10月有做50% off
今次只有10% off 即免加一😵
好多細新樓



 



 

   加送的tart 幾好食



我唔好蟹, 
但好似好吸引 order 咗
好好味


鵝肝
無諗到係金莎朱古力形狀
味道有驚喜


切開好似蛋糕內層


番茄湯不是我杯茶


好精緻


 Signature Dish
42度低溫慢煮三文魚


Slow cook chicken - 係好入味


無牛,轉了羊肉好tender 好食
薯仔好食


甜品我一般都會選朱古力
朋友選了朱古力
I take apple crumble 
都好好食




終於買到四季前總廚於灣仔 Bakehousecroissant
唔駛排隊
croissant 比我想像大
好鬆軟


加 donut 


2 comments:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"