Saturday, June 1, 2019

囍鍋潮州酒家 / 囍鍋蒸氣火鍋專門店


以為要行上天文台道,
原來就在斜路下
味道環境都不錯,
原來餐廳都開咗幾年
下次飯局可以約係度

鹵水鵝肉拼盤 - 超好味
特别係個膶好滑😍😍😍
大家都怕膽固醇,
我可以食多d



蠔餅


某人食到連汁都撈埋


豬手


蝦蟹棗


蘿蔔絲酥餅😍😍😍


福果芋泥


反沙芋😍😍😍


薑汁千層糕 - 幾薑下 😍😍


老板送了巴基斯坦來的芒果
大家都怕濕毒,大半都落入我肚😉

每次見都咁開心既小朋友,下次再見





 


下次可以再來打邊爐 






4 comments:

  1. 地道的潮州菜,蝦棗、反沙芋、鹵水鵝都有,啱晒口味,價錢可能都幾貴?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地7人每人$290, 仲有個潮州炒飯無影

      Delete
    2. 仲有朋友識老板。減了茶$$$

      Delete
  2. 夠地道,而且都算幾抵食喎

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"