Sunday, June 16, 2019

L'Atelier de Joël Robuchon


原來大家都想 encore  L'Atelier de Joël Robuchon
去餐廳前睇 Openrice comment 都麻麻
無大期望去食

Bread Basket 依然出色😋😋😋


冷盤好好味😋😋😋




Sea bream carpaccio with 海膽 
上次朋友叫既 sushi 好味
呢碟,要 + $$$
無失望 😋😋😋


Signature dish 😋😋😋
Beetroot and apple salad with avocado, served with green mustard sorbet 
見好多客都點呢味



擺得好精緻
Waiter 問我地要唔要影相先


再加湯
La Langoustine
Scampi bouillon with petit raviolis and green peas


朋友點了我想叫的 La Caille
Quail and foie gras served with mash potato
鵪鶉與鵝肝伴薯蓉
鵪鶉好滑😋😋😋




睇住今次既menu 其實唔知點乜
點魚最安全
原來上次朋友都有叫Le Black cod 😋😋😋




薯蓉


今次無點濃湯唔會超飽
打算打包面包回家
refill 埋 mini croissant 和熱辣辣的芝士包😋😋😋



今日坐既位對到正
可以欣賞廚師們的技藝
廚師們都好後生呢


我喜歡朋友點的 La Cerise 😋😋😋







朋友卻喜歡我點的 Le chocolat 🤣🤣🤣










Petite four 少了一味



蝴蝶吃得嗎
以为係糖卻係紙


今次個 set 包飲品





 飯後友人第一次去大館


新既 H code 大樓就在后面





收到的手信




買了新玩具
魔宴 Sabbat X12 Pro 藍芽耳機


8 comments:

  1. 麻麻地都去試,你都算唔話得啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我去年食過一次好食。
      今次都係之前訂台,出門前先望下openrice comment。 不可盡信

      Delete
  2. 賣相好,但總括而言味道如何?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 舊年食過一次,今次第二次,係和牛麻麻,其他都好好食

      Delete
  3. 中環的大館,我也很久沒有去了。那次我提議車去大館分道理。
    聽說裡面有些展覽,還可以參觀舊牢房。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 初初開放既部份多d更好睇. 有空可以去走走, 中環仲有PMQ, 荃灣既南豐紗廠等等

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"