Saturday, February 8, 2020

千島湖

一直以為千岛湖係香港东邊
原來係大棠附近, 即大欖涌水塘
搵到朋友帶路
係朗屏站搭66k 巴士去大棠
之前聽人話weekend 去人山人海
因肺炎帶來額外的假期
可以平日去
今日無早幾日咁陽光普照,
好在陰天無咁熱.

朋友上次來遇上農夫
農夫話行埋一份帶路
可以去佢農場好似五、六十元任摘蔬菜
仲提供打邊爐,
但要提早通知買配菜

我地今次亦好彩
遇上男版小雲朋友
踩住單車帶路

沿路有人種蘆薈



遠望元朗和深圳


都有好多學生行山
無行去引水道
第一個一線天觀景台, 要爬上石頭


我地由大棠行去掃管笏。全程大約三小時
遠望都見到大棠紅葉既地方


朋友話農夫講以前無千島湖呢個地方
以前無咁多水,無咁多島可以行過去
宜家水退先有千島湖
佢都係近期先知呢個地方
唔怪得以前無聽過啦













水退見到沙邊靚D





我地向黃金海岸方面離開
沿路指示不足,靠google map 搵路
有羊仔



原來有農場
去到掃管笏好多新樓
我地見到往屯門既小巴上車走



Tea @ McDonald 

12 comments:

  1. Replies
    1. 相都有執過, 懶得令相機可以再好d

      Delete
  2. 最近好多人去, 可以去行下

    ReplyDelete
  3. 日本佐世保都有個地方叫99島,景色都好似。我初初睇Heading以為你返大陸千島湖

    ReplyDelete
  4. 好耐以前去過影千島湖,嗰陣時未有清景台,要自己爬山上山去。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都一直以为千岛湖要爬山架,原来係新開既路

      Delete
  5. 你去的比我去的時候天氣好,景色清,十年前經過屯門這裡也很多羊,而且好狼,仲擒上朋友身上!

    ReplyDelete
  6. 我都係近幾年才聽到千島湖這景點,朋友剛去過,真係人山人海

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以唔想星期日去行山。聽话人多到租单车都無晒

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"