Saturday, February 29, 2020

High Tea @ Dear Lilly


上個weekend 無節目,
差不多三日無出門
呢個星期點都要搵下節目
友人想去IFC頂樓玻璃屋的餐廳 Dear Lilly
話係之前人氣打卡點
IFC 都比我地想像多人

原來IFC 平台有几間靓靚玻璃餐廳
Dear Lilly 內里装潢好浪漫情调
Ashley Sutton創作Dear Lilly的靈感源於巴黎林蔭大道的花店,
大半個天花懸掛著花束,構成一片花海
餐廳酒吧中放滿花朵的復古香水瓶。
自問影唔到咁靓,放棄唔影
估計夜景更美

友人選了high tea 正合我意
我不用想要吃什麽
Openrice comment 好壞都有
無期望去食味道比想象好



我地都好熱氣野

10 comments:

  1. 近來除了行山之外,茶樓餐廳戲院都唔敢去,個人都呆哂,睇嚟都要學你咁去嘆吓 high tea嘞!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我见行山好多人,諗住食肆少d人,但2:30pm 去到都全院滿座。一round 之后先接唔上人流

      Delete
  2. 悠閒下午茶,而家到處都多番d人,困在家太耐真係人都癲

    ReplyDelete
    Replies
    1. 似多咗人,大家都唔係好敢食飯見面,節目少之又少

      Delete
  3. 我停課停工, 好像預計4 月才復課,日日困在家中, 個人真係呆哂.
    重要加埋天天都要注意3月出門會否給其他地區封關, 真係人都癲.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以不想那麼多,到步先算嗎?呢段時間應該遊客不多,见一步行一步

      Delete
  4. 呢段時間真係要尋找能在家中也能做的樂趣了

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你就好啦,呢段时间出遊。今次真係好好休息

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"