Sunday, February 9, 2020

Ring's Coffee


我同朋友都好掛住九龍城既肉丸
决定再去

终于食到我想去既 Ring's Coffee
cafe $$$ 唔係平
去到仲要排隊
食物外觀整得好靚
有實力既店果然無懼社會風浪

我點了焙茶咖啡




朋友點了四季春熱情果士多啤梨芝士奶蓋
晤想太甜的話可以要求多D茶
還是別人的香
下次來試 ^^


All day breakfast 


牛油果+煙三文魚 egg Benedict
Egg Benedict 底下係大大夠牛油果


今次賣錯超辣黑椒牛丸 :(

第一次來九龍寨城公園
細個都只係搭車經過宋皇臺石
或者等沙中線開再去一遊



23/12/2010 香港歷史系列 II 第3集 「寨城內外 」精華



香港歷史系列II 第三集 寨城內外 part1


香港歷史系列II 第三集 寨城內外 part2


12 comments:

  1. 我唔飲咖啡,睇嚟杯四季春熱情果士多啤梨芝士奶蓋啱我多啲(個名好長:p)

    ReplyDelete
  2. 現時生活的一點樂趣, 我地決定, 明天行海濱公園 :)

    ReplyDelete
  3. 九龍城真係好多嘢都好好食!

    ReplyDelete
  4. 個all day breakfast几正喎
    城寨公園有不少靚景呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 間 cafe 唔錯,
      宋王臺地鐵出口就係附近, 繼續等

      Delete
    2. 個日令住牛丸行城寨公園, 只係匆匆走過, 有歷史照片睇昔日既香港. 尾段加了以前香港電台既介紹

      Delete
  5. 現今食店要等位,仲要唔平,簡直奇蹟
    社會運動和新疫情下,全港經濟受多重打擊,已嚴重受創,
    由其喺飲食業,只有平時10%生意,
    好多小店已結業,而顧員大多開工不足或已失業

    ReplyDelete
    Replies
    1. 勁慘!
      今日去咗IFC 比想像多人,電影院都有人買飛

      Delete
  6. Replies
    1. 食物又美觀又美味👍 好想再encore

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"