Friday, April 24, 2020

NOC coffee


諗住 Tea 少d 人
本來想去新餐廳都要等位
轉去 NOC coffee  都要等
因為 cafe 唔會趕人走
有d 客會邊飲 coffee 邊用手提電腦

All day breakfast 見到都怕怕
選了 Avocado Toast + Coffee
Avocado 加了檸檬味都唔錯.





友人點了 Vegetarian Breakfast
賣相好靚!
好粗既 Asparagus 
薯仔, Mushroom 和南瓜都好好味.
 $$$ 又再破記錄
唔會再食到更貴既 all day breakfast 掛




送走友人後,
接住又有朋友約第2日
臨食前比人 call 開 conference
朋友又幫我點了 Vegetarian Breakfast
不過早一日條 asparagus 比呢條粗一倍


終於定了終止WFH 的日子
睇住各地既疫情, 實在想像不到什麼時候才能終結

10 comments:

  1. 我喜歡牛油果toast 多D🥑🍞

    ReplyDelete
    Replies
    1. 昵個牛油果toast 簡單可以自己整
      赛西湖商場入面間coffee 101既avocado toast 好好食

      Delete
  2. all day breakfast乜都有d,幾好!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 啱啱睇love never dies 先知phantom 有續集

      Delete
  3. all day breakfast 好豐富!!! 第一天的賣相好靚!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 谂住第一日影得唔靓,第二日想補影反卻要開conference, 無影好

      Delete
  4. 我日日都work form home,一早已經習慣晒。

    ReplyDelete
  5. 你既任務就係要Work from home 寫blog 🤣

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"