Saturday, May 2, 2020

Pause it + 青衣郊遊徑


上次去晤成個間  Pause it 又要等位
同事的 all day breakfast
我唔會再食 😆😆😆



價$$$差唔多,
諗住點個特別D既芝麻咖啡
試了其實沒什麼特別🤣


我點了 Egg Benedict 


Truffle fries 
係好味既
但熱芝士淋上去薯條好快淋
一個 Tea 后我地dinner 都食唔落


五一本來约了朋友行山
想起之前见到的傳言
挣扎下决定安心留在家中
當天看新聞见是零星情况
放長假都係出下門
去了几年無去的青衣郊遊徑
地鐵都好 full 下
终于可以除下口罩
天氣報告今日都有成30度
樹蔭下有涼風都還ok 
恐怕是今年秋涼前最后一次郊遊吧


几年無來
和印象中有点不同
估唔到今日遊人不多
近日少運動,有點力不重心




有愛玩的小寶
什麼都可以玩一餐
木柱又穩又涼
小朋友也跑到跟前看我們做什麼

  

青衣徑的設施弄得不錯


本來想吃 laksa 
一年時間已關門了
朋友想食特價下午茶, 
只有南小館有下午茶有7折
乳鴿 $29 一隻


朋友媽咪整烤麸好好味,
所以好少出去食
南小館竟然有驚喜😻😻😻


想食甜品加了芒果布甸
相片靚過實物😅


13 comments:

  1. 今年自1月去韓國玩完返香港之後我都未有去飲過茶和任何戶外活動,希望疲情快D遠離,大家都可以回復正常工作和活動。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 外面陽光普照,也不要錯過好天氣,做點運動強身健體

      Delete
  2. 青衣郊遊徑我未去過,藍天白雲襯托下,好風景。

    ReplyDelete
  3. 乳鴿 $29 一隻!好抵喎!
    青衣郊遊徑我都想去吓!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好少食乳鴿,平平地去食下
      宜家無得去旅行,可以平日少D人來過本地遊

      Delete
  4. 青衣郊遊徑易行!! 澳洲返香港之後我都未有去任何戶外活動.
    今天先第一次同三位妹子食壽司(LUNCH)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 以前行過幾次易行,今次唔知係咪最近少行又曬,有點力不重心。 我D朋友都話約出來,我未能接受大班聚會。 有無覺得餐廳貴咗?

      Delete
    2. 食壽司(LUNCH), 其實我們好少食, 所以不知道價錢是否貴了~~
      "限聚令"真的打擊消費者意欲, 成間店得一半場可用, 老闆同伙記都好傷. 商場人流明顯小左.

      Delete
  5. 日日悶在家確實冇益,近日疫情稍緩,我也開始行一些少人行的郊遊徑了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 羽毛球場可以開返了,希望早日回復正軌。
      你行到難度高的,選擇多,我會坐定定睇相😄

      Delete
  6. 謝謝小月博友到訪牛博並留下雅評。初讀貴博,感覺清新,郊遊活動甚有睇頭,美景令人心曠神怡。謝謝分享。希望疫情早日遠去,市民生活早日復常。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 客氣。我寫的都只是生活小品,作為日記,寫下中文。
      很難得你仍堅持漫畫寫作,畫得很出色。
      希望各行業盡快恢復,大家可以繼續玩樂

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"