Saturday, April 11, 2020

Oldish + PMQ元創方


轉眼間來到復活節
今年真没什麽氣氛
每天 Home office 常會想今日係周幾
疫情下聽到一些公司未來3個月安排了 no pay leave.

今次友人選了 Oldish 
早幾日 weekday 朋友都話街上好多人
今日搭地鐵就好少人
餐廳反而比想像中多人
差不多坐了一半
可惜樓下無位了, 坐 bar 台對住窗外都好.

Oldish 顧名思義
里面的装饰物品都是7,80 年代的舊物
我們所坐的桌子,就是以前的腳踏衣車
不想再喝咖啡,叫了杯iced tea.  
iced tea 來時我以為點錯了杯熱茶!



冬陰公意粉好好味😋😋😋




All day breakfast 一間比一間贵







路過附近環境好靓


順道去PMQ 行下
尋找當年來過的記憶
都好, 無郊遊咁多人




紙熊貓當年為PMQ 帶來了多少群眾!













里面仍有些 designer shop
值得來走走看


咁大既室外場地只有2人


友人提起才想起當年來吃了Aberdeen Street Social
現在已结業
PMQ 内的餐㕔都少了
當年都來影過樓梯畫




有 model 又玩了一會



回到家後友人才想起我地忘了吃Oldish 的 Tirimisu.  
可能份量夠飽,令我地甜品都唔食, 滿足地離開了😅
好似好耐無食過 Tirimisu
回到家開始落微雨
呢幾日恐怕又係安坐家中
期待下一次出遊

8 comments:

  1. 黃色個狗仔好得意啊! 🐶

    ReplyDelete
  2. 睇見碟冬陰公意粉,立即分泌了大量胃酸出來,相信係好好食嘅。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 難怪说吃不到的葡萄是酸的🤣🤣

      Delete
  3. iced tea 原來即係凍檸茶,餐廳唔寫明,去過外國的香港人應該唔會點。🤪
    其他食物好正

    ReplyDelete
    Replies
    1. 去過最正係有泰國餐廳冰都係用iced tea 整

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"