Sunday, September 13, 2020

面包高到頂


见朋友第一次整面包大成功高到顶



我平時買pack 好既预拌粉, 唔駛自己預材料份量
今次第一次自己跟食谱
諗住好似煮餸咁目测材料份量
點知.......



點知係大失敗😪
仲要係失敗咗4次!!!
用返預拌粉整
賣相即刻靚返






係京東買了個磅

本來想買呢個
但唔送香港


先用平面粉試
再失敗無咁傷



賣相都ok, 但未高到頂





再跟食譜來多次
用高級麵粉 + 北海道牛奶



即刻大成功高到頂 😍




有8寸高!


用平面粉再試朱古力面包
應該係用錯高糖朱古力粉又失敗
  • whipping cream 90g
  • 水 130ml
  • 高粉250g
  • 朱古力粉30g  (下次試用朱古力奶)
  • 糖 20g
  • 鹽 3g
  • 牛油 20g
  • 酵母3g
買多盒朱古力粉



平面粉都可以高身






3g 日清酵母好少貨


12 comments:

  1. 恭喜你, 朱古力麵包都好成功呀💗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 味道就少少苦。 下次用朱古力奶試

      Delete
  2. 我都用緊一部同你同款的麵包機,成功機會頗高,但可能係酵母放得太耐,最近兩次都唔係幾"發"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都試緊唔同面粉和酵母,用貴面粉唔敢用舊酵母,所以放了二包開過的12g 酵母在雪櫃中。 上星期整咗幾次,停一停過幾日再試

      Delete
  3. Replies
    1. 其實味道一般,只係喜见面包發得高,下次再用贵面粉试下

      Delete
  4. Replies
    1. 中秋節快樂! 新版我有一部份回應收唔到 email 通知

      Delete
    2. [新版我有一部份回應收唔到 email 通知]
      我暫時都未有這個情況出現。但在你地既blog寫左comments後就好耐先收到你地回覆通知。

      我用用新版寫blog,D字會自動變大變小添。

      Delete
    3. 我见我D email 通知都係即時,又無變大變小既問題
      琴日寫blog 就發現隔行問題

      Delete
    4. 我用左新版後就發覺在大定個blog上面回應後,你地又給我回覆。這個回覆電郵會去左Gmail然後幾日後先至去yahoo mail。

      新版舊版在格式上經常都遇上不同情況既亂龍事件架。

      Delete
    5. 我揾到啦,原来一部分回應去咗垃圾郵箱

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"