Sunday, September 6, 2020

PAUSE IT

又 encore Pause It

仲飽肚, 想輕食卻點了一堆草 
Parma ham salad +Iced Choco




Peppermint Mocha


Penne with prawn


Cajun French Fries

Cajun French Fries


食完跟朋友去花墟行下
平時見路上既車少人, 估唔到星期六下午地鐵好多人
果然一到 weekend 疫情又反彈
坐咗一陣先留意到前面企了一位小肚婆
即刻企身讓座
位鬼佬老公多謝都無聲, 
反而寸我地10分鐘先有位坐!
人情冷暖避不過現實的世界

來到花墟
好多花名都唔記得晒
朋友認花我又記下
店主話宜家好多花都係大陸培植
唔駛係外國入口
見到滿天星好多紅橙黃綠青藍紫, 太假了吧
我都係支持正統白色

太多選擇, 朋友終於選了葉上花 + 家樂花, 都襯到


花中見到多隻睡貓


突然收到四季的來電
話有月餅收
仲會送上門


即刻上網 check $$$
每件都好大, 我連四分一既蓮蓉都覺得濟
今件月餅 quota 夠了


繼續待在家中的佳品
Kit Kat Dark Mint





5 comments:

  1. 西人有好多一樣好討厭,係香港多人崇洋啫

    ReplyDelete
    Replies
    1. 移居香港既西人可以仲衰過中國人老闆
      朋友啱啱移居Portugal, 話見到既人都好nice.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"