Saturday, November 21, 2020

AIA carnival

放工後同媽咪去開中環碼頭
媽咪未搭過摩天輪
大約10多位排緊隊
我都好似未試過夜晚坐


香港真的好美






















燈光好美, 
係可惜反晒光, 好難影夜景


旁邊唔知係乜


上網 search

THE GROUNDS     YOUR PRIVATE POD INCLUDES:
  • 2.5m x 2.5m picket fenced garden 
  • 1.5m distance between each pod 
  • 4 x extra large deck chairs 
  • 1 x table 
  • 1 x lamp 

The Grounds設一百米闊的LED屏幕、先進的影音設備,及100個可容納2至4人的私人花園。為了讓逾百位同好能一同參與各種精彩的戶外節目,同時保持適當的社交距離,每個私人花園將圍上圍欄和相隔1.5米。私人花園均不設劃位,以先到先得形式分配。

於11月至12月期間,The Grounds將在香港核心地帶提供各類型的表演和互動節目,包括: 音樂表演、健身運動、棟篤笑、電影和親子活動等。節目表每週四更新,由即日起,可於The Grounds網站了解最新活動資訊、購買門票及預約私人花園。均不設劃位,以先到先得形式分配。





媽咪提返起前年佢地一班老人家去迪迪尼想坐旋轉木馬,
有d木馬好高好難爬上去
遊樂場可不是小朋友的專利 :)




10 comments:

  1. 無錯!香港係一個好靚嘅地方。現在又一波疫情,看來好快大家又好快要自閉了⋯⋯

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大部分時間已經自閉😣 你工作順利嗎?

      Delete
  2. 夜景堅靚~
    我有同摩天輪合照過但無坐過XXXD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有機會一定要坐,曾經$100 位,宜家$20
      今日见到你提team lab, 上網 search 真係好靚
      澳門朋友話好玩

      Delete
  3. 嘩﹗你影的夜景相好靚,請問是相機影嗎?摩天輪有社交距離?幾多人坐一架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無谂過出街影相,都係用手機
      其實放大係反光+倒影
      我用ps camera app 影,呢個app 影完后會自動執相,我鍾意出來既顏色
      近年少人坐,都係自己人一架

      Delete
  4. Replies
    1. Rockies 一直在我wish list 上,又唔知几时可以去。

      Delete
  5. 香港夜景真係好靚。手機影?好得。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"