Friday, November 27, 2020

南生圍


早星期有blog 友退休后近日進行萬步人生路
講開 blog 见到既香港靚相靚景
有D地方我地都唔知
先起行南生圍
我地2人都唔係第一次去南生圍
約埋元朗人去帶路
Yoho mall 已經有聖誕裝飾
仲有小丸子今日無時間睇


南生圍上次踩單車跟人入去
少少印象


起行






加插好多blog 友既相
講開先記得今次係我地第4次出遊
Yahoo blog 既年代到宜家可能認咗有10年













友人话揾地方種生基


沿路好多垃圾😡😡😡


將来仍是這個景觀嗎?


有人知道這是什麼果嗎?


一河之隔


今日好快肚餓
好幾個餐室關門了
呢個對住好大的魚塘
原來有高人在,可以早點訂梅菜扣肉






幾個鴨水泡裝飾用嗎?
低飛向左走


向右走
來回捉魚嗎?


我跳, 我跳, 我跳跳跳!








食完再行前無耐, 
終於認到大草地
有人玩模型車,吹起一陣沙


過咗大草地, 少咗好多樹


燉狗肉 😂😂
好可爱



邊個整係度玩






今日好失敗,影咗幾次都唔得






南生圍拍戲点 上次無來
無人帶未必睇到草丛中既小路







開 party?





要穿過草丛和跨過鉄欄入来


綁票場地!?



二楼安全嗎?








婚紗橋斷了
有人放了木條玩平衡木行過去



終於有南生圍的樣子


有人寫生


中學之后無来過橫水渡 ....








街渡每位 $7 












剛好接住另一元朗友人打邊爐
鮑魚加陳年陳皮好香
開心既日子好快過
香港又再來大爆發
大家又開始隔離


Asia miles 剩返幾千分
估計明年都飛唔到
換埋西餅大家一齊食

9 comments:

  1. 咁多相睇唔到嘅?
    我早兩星期都同完啲貓貓狗狗去南生圍呀

    ReplyDelete
  2. 我都有年幾無去南生圍,大體上都無乜改變。

    我都在Yahoo Blog認識了一些朋友,感恩。

    都唔知等到幾時先至可以唔洗帶口罩及可以自由出入去旅遊。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 等疫苗成效,我估你第一站係台湾🤣🤣

      Delete
  3. Yoho早排有小新睇,而家就變咗小丸子……😸

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔係小新和小丸子的粉丝,只係见今次小丸子好似整得几靓。 暂时都唔太敢约人,又呆在家中

      Delete
  4. 嗰排樹好經典,睇相多,都未去過。

    今年無得飛,先多咗响香港周圍貢下。尖沙咀海皮睇夜景固之然十幾廿年未試過,大澳都係第一次去。住咗粉嶺廿年,又係呢排先知原來咁多地方可以行。

    等待報復式外遊...

    ReplyDelete

  5. 嗰排樹少咗好多。
    大澳我呢几年去咗几次,一次东涌搭船去
    一次好天大澳搭船出海都唔错
    你個邊要寫下介紹下啦

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"