Sunday, December 26, 2021

鶴咀海岸保護區 Cape D’Aguilar

Dec 13

友人要清假,
諗起易行既港島郊遊徑  -  鶴咀
前面再加插去食筲箕灣著名食肆魚蛋粉麵
後面再去好耐無去既石澳排好一日既行程

早餐係屋企先食完面, 
又想試下安利名物切腩魚片撈粗, 
味道一般般, 結果我食剩 d 面


上次來陰天
今朝都仲陰天
11 點出門開始见陽光
去到好好天好靚


估唔到下午咁熱


難得雷音洞唔多人
仲見到幾對人影婚紗相


蟹洞






今次行埋百年燈塔,原來咁近


鶴咀燈塔又名為「德己立角燈塔」,高9.7米,主要是紀念1843年至1848年間香港第一任副總督和駐港英軍總司令的德己立少將,於1875年落成啟用,2005年被納入為香港法定古迹。 鶴咀燈塔是一座由花崗石築砌的圓筒形建築,燈塔底座和拱形入口均由粗琢石塊砌成,入口的鐵門上方飾有幾何圖案,別具特色。




細佬行遠 d 既上路終於趕上我地
帶埋我地去機槍堡遺址












呢邊可以遠望燈塔






仲可以望到雷音洞入口




友人先行一步,
我同細佬再落一次海邊影相



睇住佢行上去我真係心驚膽顫......













幫細佬影完相我追返友人去食豆腐花
去到唔見人, 原來食豆腐花仲要行入D
就在更樓下 
豆腐花味道一般, 豆漿還可以



諗住去埋石澳 dinner
唔知係星期一唔開定未開



都係要出返筲箕灣搵野食
Openrice 见漁家私房菜高分,可惜滿了
呂仔記星期一唔開
海南雞飯+熱豬紅幾好食


炸蝦餅



炒金邊粉好辣

10 comments:

  1. 鶴咀以前到處都係禁區,呢度唔行得嗰度唔行得,現在逐漸開放了,假日人流也多。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來如此。我細個耐唔耐都會入石澳海灘,但就唔知鶴咀有行山徑

      Delete
  2. 閒日去正呀,吾多人可以影到相,筲箕灣東大街多食店,去多幾次都可以有吾同的選擇﹗祝小月聖誕快樂﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 聖誕快樂🎅🏻
      睇地方,我上次星期五搭巴士入大澳就排長龍入去
      東大街我都好耐冇去
      呢日係好彩天氣好

      Delete
  3. 青春真好,一起同圍去,看山看海,又尋找美食。
    照片很好看,謝謝你的分享。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好多退休人士都周圍去,不只限青春。 多走走回復年青既心態和活力😆
      難得當日好天

      Delete
    2. 我的老友只喜歡逛商場,上山下海不要提。 新冠當道,不踫上就好。
      要是沒有疫情多好哩,想去的地方很多很多。

      Delete
    3. 我就唔行得商場,仲攰過行山😆
      疫情對我有得有失,香港都有好多地方可以行下,天氣唔好,我仲未去睇聖𧩙灯飾

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"