Tuesday, December 28, 2021

Cs' Bakery 拉花咖啡

本來想食既炸雞餐廳因疫情只做外賣, 
係 openrice 搜高分既餐廳Cs' Bakery
沒考慮soho 東既貴價餐廳. 好似無特別好食  
去到 Cs'見到排隊, 難得我地會排隊等.     
店內坐位好少
加$ 飲 mushroom soup 🥰🥰🥰





蟹肉牛油果意粉


友人跟 openrice 既相片點了狗狗樣拉花 coffee, 
我就等餐廳發板.   



找亮点



我平時唔係 openrice 留 comment.  
都想謝謝餐廳帶來的驚喜!   






餐廳因疫情人手有限餐廳沒提供蛋糕, 
下次再去食 tea 😋




8 comments:

  1. Woooo.....surprise!!! 拉花靚到 ^^

    ReplyDelete
  2. 餐廳抵讚,拉花真係好靚。

    ReplyDelete
  3. 拉到咁靚點拾得飲呀!Happy New Year~~~~

    ReplyDelete
  4. 飲咗啲仲keep到個樣,真盞鬼😜

    ReplyDelete
  5. HAPPY NEW YEAR~~~~~~~祝你全家身體健康~~~~~~~~~~~~
    餐廳真係好有心思呀!!!好驚喜~~~~

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"