Saturday, December 4, 2021


近来怕生野有蟲,盡量都唔食日本野
友人見返廚師朋友 @ 康怡商場新開既穴,
即刻去食廚師發板
廚師問我地食幾多野,
先預4款刺身和壽司

魚肝小食


好多好靓既器皿



火炙白子
一打開蓋


一絲輕煙裊裊, 炙味撲鼻



唔駛落豉油,
花香果香,色香味俱全😋😋😋




下面個片顏色咁鮮艷, 
原來係蘿蔔


好耐無食秋刀魚


好器皿盛裝食材


接下來是壽司環節





海膽怕散,第一次见厨师係用手遞比我
我仲唔敢接😄


厨师哥哥3個月后調去世貿
世貿終於可以開返


熟成14日既拖羅
等我又睇下什麼是熟成


牡丹蝦+樱花蝦脆脆😋😋😋
友人問我點解無甜品
我真係夠飽了
如果仲食得落,我會選擇再加刺身/壽司😁



[すし衛 SUSHI MAMORU] 千葉さんの鮨



6 comments:

  1. 我怕怕,一向唔敢食刺身魚生之類,生蠔海膽都免。:p

    ReplyDelete
  2. 第一句話怕有蟲,跟住就食生嘢😆
    刺身我鍾意食呀,廚師發板係日本就食過一次,香港應該幾貴,呢餐要過千蚊嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😂😂 有一段時間冇谂過食生野
      $8xx

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"