Monday, February 7, 2022

沙湾泳棚 / 米芝蓮煲仔飯

 

天又冷、疫情又爆。 
幾星期都錯過了短暫的陽光. 
雖然趕不上太陽
終能出門, 第一次去沙湾泳棚





背晒光影唔到人, 
見前面2位角度啱晒我 
快手影㩒錯制出咗張曚相
效果出奇地好.







細佬話西環有間米芝蓮推介嘅煲仔飯
外賣返屋企
令返個煲返去可以換 coupon.
無話好like 無再返去食了





11 comments:

  1. 我最近一次行山要數元旦日的彌勒山了,之後疫情大爆發,邊度都唔敢去,幾日前見陽光實在太可愛,到樓下附近公園走走,人也輕鬆些。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 疫情初期仲會經常去公園和超市,后面就好少去了。 係要多走走,前年真係坐到膝頭都差咗

      Delete
  2. 新年好, 小月。
    有少少陽光就出去, 分分鐘博到靚景架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 就係心大心細,結果幾星期都困獸鬥🐼

      Delete
  3. 相片影得好有feel,我有時都喜歡影下其他路人。

    ReplyDelete
  4. 張曚咗嘅相好有feel呀,唔知主角會唔會咁啱睇到呢篇blog,見到自己呢😜

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有時都會谂自己會上咗鏡,可以用google image search 下😆

      Delete
  5. 曚查查張相最正,你應該send返比人😆

    ReplyDelete
  6. 疫情之下政府轄下的體育館、運動場都關閉了,但總不能在家蒙頭大睡,這幾個星期女兒都約我並孩子們去行山或者行海灘,前星期去了西貢,上星期去了黃金海岸;外孫們還去了港島西高山。總之是要活動一下,又要避開人多擁擠的地方。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 是要活動下,我又變回低頭族,好了的肩頸痛又開始發作,是要堅持運動。 西貢對我的印象人流都不少。 黃金海岸有間東南亞餐廳好食,西高山應該人少了,都是好地方。

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"