Saturday, February 5, 2022

再來千島湖

 

WFH 已困在家
想約人又唔敢
開始悶慌了
年初五友人約行千島湖
過了红葉期,希望冇咁多人
凍了幾日
難得天公做美
大棠路多了靓别墅



今次带少行山既小朋友行
估唔到小朋友比我想像叻好多
我地行到索氣
俊俊上山仲可以彈下彈下咁上樓梯


黃泥墩村多了好多菜田


行經水塘,陽光充沛
友人话好似去咗日本


千岛湖没了去年的人頭湧湧
但人数仍不少
相信今次行山係食最多野既一次😆
人仔细细,小朋友既食量,莫不使我另眼相看🤭
今天本地感染又跳升3xx 多宗
還是留在家中看冬奥



【秋遊】黃泥墩水塘 、大欖千島湖清景台、大欖涌水塘小壩及主壩

5 comments:

  1. ㊗️你虎年身體健康,心想事成。

    聽講千島湖閒日都多人行。我禽日都行山,又去咗心型湖,都係成個山頭係人。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以閒日行最好,冇咁多人行得舒服D。 要谂今年D假点放

      Delete
  2. 只要願意周圍都去,其實香港有好多自然美景靚過日本。

    ReplyDelete
  3. 各花入各眼😆 喜歡去日本既都係喜歡 shopping 和日本既流行文化。 妈咪啱啱問我喜歡在香港定外國生活,其實對我自己無所谓,留係香港都是為了家人和工作。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"