Saturday, March 12, 2022

中招

疫情一波比一波嚴重,
之前可以罕有出門原來好難得
家人没想到也中了
先是女佣2月中開始感冒

Feb 26 - 维園有新检测站,政府改了強检標凖人少了.  我地一家馬上去检测, 不用排隊直入。  女佣起初不大願意去。 老豆话你唔駛驚喎,你中招我地全家人陪你隔离

Feb 28 晚 - 全家收到短信陰性

Mar 1 - 老豆開始出现症状,老豆經常有喉炎,感觉同平時一样。啱啱先測完,以為唔係中招。  安全起见,叫媽咪同我訓

Mar 2 - 再問老豆都话感觉同平時一样。 早一日收到團體機構送的快測,試下用先。 結果2条缐,仲要好深色😱。  如果4日先变陽,即老豆做完街站检测第二日即中招。   即刻居家隔離 + 準備2套清潔用品

先問完媽咪 Dettol 和 Swipe 有什麼分別,
即收到老友whatsapp 問同一問題😅


鹽水漱口,檸檬水,大蒜水,維多C…各種抗疫方法都在試。  以为準備了足够藥物,结果淘宝订既薬同快测落唔到來。  即刻去補充藥物


友人介绍呢隻喉嚨喷雾,附近几家藥房都賣晒
友人终于第二日係大埔薬房買到剩返一支,令比我。 老豆话有用,但仲係咳

 


Mar 5  - 见老豆症狀好輕微,又未有感染家人。 懷疑會唔會係假陽性,再做一次仍然 positive 😞.   工人開始感到不適,但快测陰性


Mar 6 - 幫女佣再测一次,中招了。 工人几乎冇接觸過老豆,可能之前病過抵抗力弱。  反而諗住最弱既媽咪冇事。  工人沒很嚴重,有發冷,怕女佣發烧,女佣要和我們share 厕所😣,  考虑后决定吃抗生素

舊同事喉嚨超痛咗2日都係陰性,第三日变陽。  政府差不多一星期寄快测比佢。 個朝佢自己快测陽性,但政府個支陰性


Mar 9
細佬堅持我地要作為負責任既市民, 一定要上報 
但佢上報衞生署就冇乜用
大廈公佈大約6戶中招
實際數字估計比公佈多幾倍
都應该要上報,中招者可能可以減少一针

下午5:55pm, 我啱啱入電梯 1 個人,電话突然大響
吓到我以為係咪電话壞咗,要回家先處理。
政府早日咪新聞報導咗, 呢個有需要 Emergency Alerts 嗎!!!
我反而諗希望無嚇親人引起意外
呢個 notification message,我晤知電话最多可以keep 几多個。 嚇完后咪好快無咗



Mar 10 
- 快測唔夠, 去日本城再買
- 傍晩突然門鐘响
以為係我公司訂既hktv mall
原來係某機構送既
感谢快遞哥哥冒险咁夜仲送货

連花我以前輕感冒會食
之前感到喉嚨有D野,见人話可以予防
我唔食capsule, 只含食入面藥粉,感覺喉嚨舒服好多
媽咪就覺得會口干,后期冇食了



Mar 11 
差唔多6pm, 我訂既 Taobao 終於搭船到了
即刻出去 pick up.   
雖然自己無事, 有時會覺得喉嚨有d 唔舒服
快測沒能測深喉, 真係可能唔準
出門出身汗感到舒服好多



之前可以唔駛 Taobao 訂藥物同快測, 宜家都夠用了
反而HKTV mall 訂既要月尾先到.

Mar 12 - 老豆和女佣已連續2日陰性。 唔知係唔係女佣吃了抗生素,復原快些。  但2人仍有咳同感冒聲, 希望無後遺症 

有朋友變陰9日後仍咳,
反而佢老公早期情況差過佢
係咁訓仲好得快

试咗几隻快测牌子, 呢盒推荐,
呢隻係某機構送, 早知唔洗買淘宝
媽咪本来要幫手分比會員
結果放咗一袋係屋企,要隔離后才能分配


淘宝來唔到,逼住補货
呢盒好淺色
Bottle 又细,唔推荐



日本城,呢盒好 sensitive
二条線顏色好清楚,最好用呢隻
但未列入歐盟通用名單
根據資料病毒量底可能冇效



呢隻好淺色,較難睇,唔推介
勝在盒上有個 holder 設計


呢支 taobao 返來, 都差唔多,係好抵買










友人父女都是 pharmacist, 
老豆唔嚴重,話食川貝枇杷膏舒服好多
都有試呢隻止嗽散
應該係川貝枇杷膏有效

其他網上推介既藥物










多咗醫生網上看診, 有中醫, 有西醫, 好方便
西醫 - DoctorNow app
老闆話佢中西藥都有食
邊隻有幫助真係好難講


去開Mannings, 藥物層出不窮 
Mar 14, 二人都好多了,化痰素希望有效




口服藥快到了, 還要打第4針嗎?


好返後, 大清潔日
先用紫外線消毒燈
再洗被套, 好彩仲好好太陽!

琴晚聽到上海封城
廣州展有參展商出現紅碼, 即時取消展覽
深圳東莞各地都加強防疫
希望各地都早日恢復, 減少相互感染







21 comments:

  1. 你的資料好有用呀﹗我有朋友中左,同住家人約一星期才有病徵才驗出兩條線>_<所以大家不要以為同住未必無事,大家都要保重﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢几日睇好多 FB comment ,睇下食乜藥好. 友人家姐先中招,好返之後姐夫才中,所以我地未中既都驚接住會中。 千奇唔好到全民檢測先中招,捉去隔離。 都見到有人講好返2星期后再次中招。 我地都好彩自測,如果唔理可能媽咪都中埋。 其實工人都遅老豆4日中招,已经几乎冇出門,唔知係比老豆感染,定係屋企附近感染

      Delete
  2. 我朋友打了三針也中招,真是防不勝防,祝福你家人早日康復!大家保重!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我见公司2同事只打了二针,都有發烧。 今次老豆和工人都冇烧,估计打三针有一定的帮助。

      Delete
  3. 嘩!你可以做專家了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好難啊,身邊朋友的情況都不一樣。 uncle 和我對用藥的意見都不一樣。 問病人邊隻藥好都話唔知

      Delete
  4. 太多人中,已經好難揾原頭,祝願早日康復,沒有後遺症就好!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝你! 係唔知會唔會有後遺症,你都要繼續stay safe!

      Delete
  5. 保重呀。有家人確診嘅,其他同住嘅一定要戴口罩、勤洗手同消毒。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 谢谢,都轉陰了,仲有少少咳,好多了。 大家都要保重,聽到有人中完又中。 都要做運動增加扺抗力

      Delete
  6. 唯有靠自己, 政府?.........唉算吧啦。
    感覺你比政府更專業了, 工夫做足, 要中都無計, 因為無得避。
    祝家人平安, 中早康復。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔會比政府更專業啦,我所識既人情況都不一樣
      今日研究緊朋友中招點樣拿中招基金,仲未了解到😆
      已經幾乎冇咳了,開始唔食藥,轉食維多C等營養品

      Delete
  7. 要中都無計, 周圍都係細菌, 避無可避!! TAKE CARE!! 身體健康!!! 大家保重!
    2月尾時家人打了3針都中. 喉嚨痛, 咳, 有發烧(微烧2天, ).
    政府的各部門 TEL 沒辦法接通, 唯有靠用自己準備了的藥物!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冇法啦,實在谂唔到爆得咁劲,希望你家人已康复。 中完有機會再中,大家都要小心D

      Delete
  8. 香港太密集了,病毒真係避無可避,我身邊好多朋友都中咗招,小月祝你一家人身體健康,小心保重~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 谢谢! 我有位朋友去咗越南,之情中過covid, 今日话我知中了登革熱😅

      Delete
    2. 登革熱都中埋🤦🏻‍♂️

      Delete
  9. 我身邊都有好多同事和朋友中左招,還好全部都係輕症,除了一位朋友的媽媽,這老人家好不幸入院幾天就去世。她和丈夫都沒有打針,丈夫就咁嚴重。大家都要注意健康,留意身旁長者既健康情況呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩同老豆做快测,遲一步可能全家中奬。 今日問候韓國友人,話個邊好多人習慣了,反正打了針,當普通感冒,已周圍走

      Delete
  10. 我老牛十二月打了第三針,同樣中招。三月初出現喉嚨劇痛、發燒、咳、有痰等症狀。立即自我隔離,躲在家不出門。女兒採購食物、用品送來掛在門口,然後我才開門取回(就像在檢疫酒店)。女兒買到中藥「連花清瘟」以及西藥消炎止痛藥、化痰藥、咳片等等,我自我快速檢測呈現陽性之後,即服「連花清瘟」,兩個鐘後服消炎止痛藥。幾日之後退燒、喉痛減輕,慢慢處理咳。過了十三日,如今基本康復。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 各人症状都不一样,老豆好彩冇喉嚨劇痛,之前仲有D咳,宜家几乎沒有了。 希望你已康复,平時做下運動增強抵抗力

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"